Gillar ni nån tecknad serie fortfarande?
Ibland kan sånna serier fastna ganska länge.
Jag älskar Ed, Edd N Eddy fortfarande!
Kanske aningen barnslig tråd :P Men ni gillar väl nån fortfarande?
Gillar ni nån tecknad serie fortfarande?
Ibland kan sånna serier fastna ganska länge.
Jag älskar Ed, Edd N Eddy fortfarande!
Kanske aningen barnslig tråd :P Men ni gillar väl nån fortfarande?
Dexter och hans laboratorium, fast Ed edd och eddy var nog den bästa.
Duck Tales
Scooby Doo antar jag väl.Kunde bli skitskraj av att kolla på ett avsnitt så jag hade svårt att somna. :P
- Luftens hjältar
- Darkwing Duck
- Långbens galna gäng
- James Bond Jr.
- Scooby Doo (where are you)
Det var sjukt bra när man var liten :)
Power Puff Pinglorna! O.o_b
Lol, de var småskojsiga. Darkwing duck, Lilla sjöjungfrun och Räddningspatrullen minns jag att jag tittade på ganska mycket. Räddningspatrullen skulle jag kunna tänka mig att fortfarande titta på xD
f*n, jag var rädd för Batman, blev alltid lika skrajsen när introt gick. T_T
Svampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!
↗ till inläggetwhat he saidSvampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!
håller på att titta i genom duck tales, jävligt bra.
räddningspatrullen, luftens hjältar och scooby doo älskade jag när jag var liten
SVAMPBOB FYRKANT :D han e så j*vla tuff
Johnny Bravo: Då vet jag att när jag skall ragga på Brudar skall jag ej göra som han XD
↗ till inlägget- Luftens hjältar
:D (Y)
↗ till inlägget:yucky: :yucky: :yucky:- James Bond Jr.
↗ till inlägget:D (Y)Svampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!
Ed, Edd N Eddy är och förblir det bästa !
Johnny Bravo, Svampbob, Dave Barbaren, och Nalle Puh(filmerna).
Sen finns det ju andra som man minns, men inte tycker om nu längre t ex Bumbibjörnarna, Trasdockorna, och den där serien som jag inte mins vad den hette, det är iallafall en teddybjörn och en docka och teddybjörnen hatar kol.
↗ till inläggetJohnny BravoSvampbob Fyrkant är ju underhällning för en kung, det tittar man på med nöje fortfarande!
Finns massor :) Dave Barbaren, Svampbob, mycket på disney channel/nikolodeon är riktigt kul fortfarande
Luftens Hjältar
Piff o Puff
Scooby Doo
Svampbob Fyrkant
Bumbibjörnarna
Piff och Puff
Dexter
Darkwing Duck
↗ till inläggetKlart!Power Puff Pinglorna! O.o_b
↗ till inläggetOhojj !Johnny Bravo: Då vet jag att när jag skall ragga på Brudar skall jag ej göra som han XD
Tom & Jerry
Oggy & Kackerlackorna <3
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in