Hoppa till innehåll

Mew

Mic_93

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

med Gameshark

jag tror inte det för jag bytte den med en kompis som hade bytt den med en annan kompis som bytte den med en annan kompis och när jag tiddade på /ot stog det Jimmy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 161
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst anubis

det funkar med en begangnad ni kan ju tiita i game i haninge där finns nåra jag var där i förrgår där fanns det kvar 1 gamechark!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

det funkar med en begangnad ni kan ju tiita i game i haninge där finns nåra jag var där i förrgår där fanns det kvar 1 gamechark!

Jag bor i Skärholmen B) i Stockholm :cool: jag åker inte till haninge så ofta <_< Redigerat av Mic_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

man måste ha en rattata i lv20 ge den de här attackerna hyper fang super fang bite skrats ge den en vatten sten på give gå till lugia grottan så mötter du en mew i lv20 och kan exakt samma attack som din rattata men du kan bara fånga honom med love ball inte ens en master ball kan fånga han han tar isönder bollen men love boll kan han inte ta isönder obs spara direkt efter du fått mew anars kan dett hända att du inte kan styra din gubbe längre då styr felet din gubbe med missingo också på röd

Ph0EniX fusket i rutan kanske ? Redigerat av Mic_93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...