Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 med Gameshark jag tror inte det för jag bytte den med en kompis som hade bytt den med en annan kompis som bytte den med en annan kompis och när jag tiddade på /ot stog det Jimmy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nej, Gameshark finns inte på Webhallen, men däremot på Game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Min fråga var hur man får mew på silver utan GAMESHARK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Gör Mew fusket på Röd/Blå/Gul, och byt den till Silver.. ;) Jag vet :D , min kompis har det men nu är han utomlands :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det funkar med en begangnad ni kan ju tiita i game i haninge där finns nåra jag var där i förrgår där fanns det kvar 1 gamechark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) det funkar med en begangnad ni kan ju tiita i game i haninge där finns nåra jag var där i förrgår där fanns det kvar 1 gamechark!Jag bor i Skärholmen B) i Stockholm :cool: jag åker inte till haninge så ofta <_< Redigerat 8 Juli 2004 av Mic_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Sthlm har ju flest GS.. Jag såg en Game med en hel del GameShark.. Men jag vill veta fusk UTAN Game Shark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag vill inte köpa en Game Shark i onödan. För det finss säkert fusk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 mew HMMM... gs är nogf detta enda ja vet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) man måste ha en rattata i lv20 ge den de här attackerna hyper fang super fang bite skrats ge den en vatten sten på give gå till lugia grottan så mötter du en mew i lv20 och kan exakt samma attack som din rattata men du kan bara fånga honom med love ball inte ens en master ball kan fånga han han tar isönder bollen men love boll kan han inte ta isönder obs spara direkt efter du fått mew anars kan dett hända att du inte kan styra din gubbe längre då styr felet din gubbe med missingo också på rödPh0EniX fusket i rutan kanske ? Redigerat 9 Juli 2004 av Mic_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Asså jag fattar inte värsta gameshark vad ärdet för något hur andvänder jag det igentligen?????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg