Brawler Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag vet hur man får Mew..? Men det e för svårt å förklara..men det va nån hemsida det fanns en film hur man fångar Mew jag fick den så.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag vet hur man får Mew..? Men det e för svårt å förklara..men det va nån hemsida det fanns en film hur man fångar Mew jag fick den så.. <_< jupp det var väll du som hittade filmen. men har är en textad versoin av den http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag vet hur man får Mew..? Men det e för svårt å förklara..men det va nån hemsida det fanns en film hur man fångar Mew jag fick den så.. <_< Sej vilken sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 kolla mitt senaste inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Det mew fusket funkar ja har själv han i lv 100 på crystal :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 just fångat mew med hjälp av de fusket! på lv 11 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det stog att man inte kunde fånga han med masterball är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 På filmen visade d att han/hon fångade me en Master ball.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 vad för film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Pokémon film så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 mew måste försvagas innan man fångar honom... därför går det inte med någon Pokéball.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det går att fånga den med poke boll, men det är inte att rekommendera. Helst ska man ju använda nån bättre boll, men man behöver inte använda master ball. Jag fångade den med en peke eller en great ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg