mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 om fusket går kan ni skriva det så är ni snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Tack för tipset :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 funkar det där verkligen jag för bereder mig för expeditionen till lugia grottan ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 det e bra. men ett tips e att ha MÅNGA,MÅNGA bollar! Helst olika också. Fast du kan ju ta master ball också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag är helt förvirrad! Man tror jag fattar en aning ändå! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Gameshark finns inbyggd i vissa emulatorer! Emulatorer är olagliga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ???? E dom?? Jag visste inte att gameboy va olagliga......... För det e een emulator som sitter i VARJE gameboy...... Men du har säkert rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 när man startar mitt silver och ser när det kommer rök bakom lugia om man trycker in vissa knappar samtidigt då kommer det fram något där det står att man ska skriva in en password e de gameshark? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 va? när händer det?? har aldrig hänt för mig...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 va? när händer det?? har aldrig hänt för mig...... man sartar om game boyetch när det står Pokemon silver version tryck ner select B så står det will you reset the clock tryck yes då står det Please enter the password :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 mmmmmmm. ingen aning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (PokémonMaster @ 15/05-2004 14:37:34) Gameshark finns inbyggd i vissa emulatorer! Emulatorer är olagliga... är dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg