TiredRacoon Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Hmmh tjejen, hoppas du inte betalt alltför mkt för de där sånglektionerna ;) Framförandet var lite off vid tillfällen och bruset var störande, men vid vissa tillfällen mot mitten lät din röst så nasal att jag som experimental pop f*n nästan gillade det lite, men nasalt är inte precis en komplimang. AHAHA "Hmmh tjejen, hoppas du inte betalt alltför mkt för de där sånglektionerna ;) " Sen så tror jag det är en kille .. men låter lite som en tjej 50 50 Njae, det visade sig ju vara en kille ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
musarm Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 använd autotuner och försök sjung tajt och mindre falskt spela in om och om igen och klipp ihop det bästa.. musiken var bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Ifall jag ska vara helt ärlig så gillade jag det inte alls. Jobba på din röst. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ifall jag ska vara helt ärlig så gillade jag det inte alls. Jobba på din röst. ;) Håller med, och på andra låten.. Plingandet är hemskt för att vara ärlig :/Det håller inte alls takt i det du sjunger och kmr upp lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.