TiredRacoon Skrivet 7 April 2009 Rapport Skrivet 7 April 2009 Hmmh tjejen, hoppas du inte betalt alltför mkt för de där sånglektionerna ;) Framförandet var lite off vid tillfällen och bruset var störande, men vid vissa tillfällen mot mitten lät din röst så nasal att jag som experimental pop f*n nästan gillade det lite, men nasalt är inte precis en komplimang. AHAHA "Hmmh tjejen, hoppas du inte betalt alltför mkt för de där sånglektionerna ;) " Sen så tror jag det är en kille .. men låter lite som en tjej 50 50 Njae, det visade sig ju vara en kille ;) Citera
musarm Skrivet 8 April 2009 Rapport Skrivet 8 April 2009 använd autotuner och försök sjung tajt och mindre falskt spela in om och om igen och klipp ihop det bästa.. musiken var bra.. Citera
Zhug Skrivet 8 April 2009 Rapport Skrivet 8 April 2009 Ifall jag ska vara helt ärlig så gillade jag det inte alls. Jobba på din röst. ;) Citera
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Ifall jag ska vara helt ärlig så gillade jag det inte alls. Jobba på din röst. ;) Håller med, och på andra låten.. Plingandet är hemskt för att vara ärlig :/Det håller inte alls takt i det du sjunger och kmr upp lite då och då. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.