Hoppa till innehåll

Skolka.


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skolka inte, det är fel. Jag kan inte fatta att ni hjälper honom.

Det finns tider då man inte mår bra, är orolig över något..

Då kan det vara bra om man fick slippa skolan lite.

Även om det är viktigt och bra att man går till skolan så kan det även underlätta i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Jag vet en sak som säkerligen funkar för att bli sjuk. Om du har en katt, vänta tills den gäspar, sedan sätter du in ditt pekfinger i munnen på den medans den gäspar. Sedan när katten har stängt munnen och du har fingret fullt med kattsaliv, då stoppar du in fingret i munnen. Och suger på det ett tag. Sedan kommer du garanterat vara sjuk. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han menade nog 0-6 :blink:

 

Grundskolan är 0-9

 

:_

 

Jag vet en sak som säkerligen funkar för att bli sjuk. Om du har en katt, vänta tills den gäspar, sedan sätter du in ditt pekfinger i munnen på den medans den gäspar. Sedan när katten har stängt munnen och du har fingret fullt med kattsaliv, då stoppar du in fingret i munnen. Och suger på det ett tag. Sedan kommer du garanterat vara sjuk. :lol:

bara så du vet, det kan resultera i leverskada, nersaktad njurfunktion, magsjuka, kräkningar, tillfälliga utslag och i värsta fall, eksem. och 90live bad om tips på sätt att skolka eller fejka en sjukdom, inte ett sätt att få en leverskada.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet en sak som säkerligen funkar för att bli sjuk. Om du har en katt, vänta tills den gäspar, sedan sätter du in ditt pekfinger i munnen på den medans den gäspar. Sedan när katten har stängt munnen och du har fingret fullt med kattsaliv, då stoppar du in fingret i munnen. Och suger på det ett tag. Sedan kommer du garanterat vara sjuk. :lol:

bara så du vet, det kan resultera i leverskada, nersaktad njurfunktion, magsjuka, kräkningar, tillfälliga utslag och i värsta fall, eksem. och 90live bad om tips på sätt att skolka eller fejka en sjukdom, inte ett sätt att få en leverskada.

 

Jag vet inte hur det är med katter men hundar ska ju tydligen ha bättre hygien i munnen än vad människor har.. Kan det vara likadant med katter också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är faktiskt hälften sanning, hälften falskt. tänderna på både katt och hund är väldigt täta, så bakterier och sådant fastnar där. mat, hår och partiklar från marken och skrevet fastnar emellan tänderna, och det som inte fastnar, åker av när djuret dricker vatten, bara för att drickas igen av djuret. att svälja ett husdjurs saliv är lika dumt som att äta jord eller slicka din katt eller hunds skrev! :rolleyes:

P.S. vad menar du med no shit, cakeguy?

Redigerat av junutcireborn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

det är faktiskt hälften sanning, hälften falskt. tänderna på både katt och hund är väldigt täta, så bakterier och sådant fastnar där. mat, hår och partiklar från marken och skrevet fastnar emellan tänderna, och det som inte fastnar, åker av när djuret dricker vatten, bara för att drickas igen av djuret. att svälja ett husdjurs saliv är lika dumt som att äta jord eller slicka din katt eller hunds skrev! :rolleyes:

P.S. vad menar du med no shit, cakeguy?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=no+shit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är faktiskt hälften sanning, hälften falskt. tänderna på både katt och hund är väldigt täta, så bakterier och sådant fastnar där. mat, hår och partiklar från marken och skrevet fastnar emellan tänderna, och det som inte fastnar, åker av när djuret dricker vatten, bara för att drickas igen av djuret. att svälja ett husdjurs saliv är lika dumt som att äta jord eller slicka din katt eller hunds skrev! :rolleyes:

P.S. vad menar du med no shit, cakeguy?

Jag tror inte att man blir sjuk utav det iallafall..

Jag brukar vakna av att någon av mina hundar slickar mig i ansiktet och har nog med största sannolik fått deras saliv i min mun, men inte fan har jag blivit sjuk. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Varför ens skolka?

 

Men om du är bra på skådespeleri så kan du väl försöka med det?

 

Det vill säga, leka att du har ont i magen fastän du inte har det?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...