Pokemaniac Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Såhär äre: Jag fattar inte hur man kommer till ledaren i Mahogany Town (Pokémon Crystal på Gamboy Color!). Nån som vet hur man ska färdas över isen? TACKSAM för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemaniac Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Ingen som vet? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Så här. Se bifogad bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemaniac Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Så här. Se bifogad bild. TACK! Du är Evigt älskad xD<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Så här. Se bifogad bild. TACK! Du är Evigt älskad xD<3 Roligt att man kunde hjälpa till. :)Jag ritade så noggrant jag kunde. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemaniac Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Så här. Se bifogad bild. TACK! Du är Evigt älskad xD<3 Roligt att man kunde hjälpa till. :)Jag ritade så noggrant jag kunde. ;) Hehe :) Väldigt bra gjort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemaniac Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vet du hur man kommer igenom isgrottan (Ice Path) oxå? (a) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg