KuroKaktus Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Ok. Då tar jag xp :P Men vart kan man få det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) Du får inte XP gratis lagligt och därav så lär du inte få någon hjälp med det från detta forum. Redigerat 28 Mars 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Då blir det inget då. Om nån moderator läser. Lås tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Då blir det inget då. Om nån moderator läser. Lås tråden. annars kan du ju testa windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Just det. Lås inte tråden. :P Men är det gratis? Och jag måste inte ta bort vista då va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Just det. Lås inte tråden. :P Men är det gratis? Och jag måste inte ta bort vista då va? Ska gå att dual boota och det är gratis atm för att det är i beta. Här fixar du en key (microsofts hemsida) och skivan får du fixa på annat ställe. bara att googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Sorry, Windows 7 Beta downloads are no longer available. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Sorry, Windows 7 Beta downloads are no longer available. går inte downloada från Microsoft. syftade på ngt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Ok. Men. Om jag har skivan jag installera xp med. Kan jag ha det på 2 datorer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.