Hoppa till innehåll

Frågor Om Tibia (inte Noobiga Frågor)

Rekommendera inlägg

Hejsan jag tänker lägga lite frågor om tibia.

1: jag är en spelare på secura och ska snart välja vocation men jag vet ej vad jag ska ta av paladin och knight vad tycker ni.

2: hur yellar man ? (kan)

3: vet ni något superbra ställe i rookgaard som man kan få lite lvls fort

4: jag och min kompis spelar han tänker vara paladin så ska jag ta knight ?

5: vilken by ska jag ta ?

6: hur får man pengar fort i rookgaard (tänkte bara om det fanns ett bra ställe)

är just nu lvl 4 med mace legion helmet och lite smått och gått (hade mace på lvl 2) :) (legion helmet med)

7: var ska jag döda i den byn och vocation jag tar ? (denna är lite onödig som vissa andra)

Vill ha svar så fort som möjligt,

Redigerat av RsAndTibiaRAT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag tänker lägga lite frågor om tibia.

1: jag är en spelare på secura och ska snart välja vocation men jag vet ej vad jag ska ta av paladin och knight vad tycker ni.

6: hur får man pengar fort i rookgaard (tänkte bara om det fanns ett bra ställe)

är just nu lvl 4 med mace legion helmet och lite smått och gått (hade mace på lvl 2) :) (legion helmet med)

7: var ska jag döda i den byn och vocation jag tar ? (denna är lite onödig som vissa andra)

Vill ha svar så fort som möjligt,

1:Knight är lättast och levla å bra att börja med

2: /Y vad du vill skrika

3:finns en bug grotta precis nordväst när man går över bron och sen om man går så långt väst man kan komma så kommer man till en asbra spindelgrotta, se upp för orcherna bara

4:ja då kan du blocka åt han senare

5:Thais

6:Rats får man mest cash av

7:ovanför thais finns en grotta med trolls börja där sedan när du fått upp dina skills lite så kan du dra till thais north rotworms

Kolla här efter mer info Tibiawiki

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

mm jag dog nyss av en orm o.o förlorade ungefär 500 gp men det gör inget blev också nyss lvl 8 så jag ska dra till main å bli paladin och traina lite :P tack för att ni har skrivit... :) ps orc spearmans äger tycker jag xD + dom droppar nästan alltid skit ;(

har iaf 1144 i banken.

post-84934-1238910284_thumb.jpg

Redigerat av RsAndTibiaRAT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

är just nu lvl 4 med mace legion helmet och lite smått och gått (hade mace på lvl 2) smile.gif (legion helmet med)

SVAR:

1. Knight används oftast, om du ska botta så använd knight..

Om du inte vill bli skadad ofta så använd paladin..

2. Tryck på högtalaren längst ner vid chattrutan

3. PREMIUM: Ta rats till lvl 6 sen så tar du massa small health pots sen drar du ner till goblins, GÅ INTE ÖVER BRYGGAN! Utan om du inte går över så ser du orcs, minos, orc spearmans i små "celler"... Döda dom..

FREE: Spiders & Bugs - Al Dee.

4. Om du vill blocka åt han så, ja.

5. PACC: Edron är populärt och hunta trolls med... Annars kan du ta PortHope med Swamp Trolls..

FACC: Beror på vilken voc du har. Du kan annars ta Venore och hunta vid swamp trolls (mycket folk ibland)

6. Rats är det snabbaste nästan, eller om du är pacc så tar du Goblin Training Place (kallar jag det) och tar alla studded legs..

7. Förklarat ovanför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...