Gäst patrikking Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Lagligt, gratis och säkert så att PS3:an inte majas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Länkar en guide imorgon. Bara så du vet. Du kan bara köra spel som t'ex Diablo som fungerar på Windows 95. Du kan inte se på t'ex youtube klipp så man inte har någon flash spelare installerat, nåt sånt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Guide Nedladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillMeHard Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag kan se på youtube utan problem :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Länkar en guide imorgon. Bara så du vet. Du kan bara köra spel som t'ex Diablo som fungerar på Windows 95. Du kan inte se på t'ex youtube klipp så man inte har någon flash spelare installerat, nåt sånt var det. på ps3ans internet kan man se på yt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crewnaxx Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Lånar tråden lite.. Jag har tagit en bakup på allt på den o lagt på min externa hårdisk:P Och har installerat linux nu men tyckte det sög hur får jag tillbaka så allt blir normalt igen alltså till orginal ps3?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Lånar tråden lite.. Jag har tagit en bakup på allt på den o lagt på min externa hårdisk:P Och har installerat linux nu men tyckte det sög hur får jag tillbaka så allt blir normalt igen alltså till orginal ps3?? <_< Om du vill få bort Linux helt från din Ps3 så måste du formatera om din hårddisk. Om du vill använda XMB fast ha kvar Linux på hårddisken håller du bara inne ON (I/O) knappen tills du hör två pip när du sätter på din Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.