IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 har sett på serebii att det ska komma ett nytt spel som heter pokemon mystery dungeon:explores of the sky. ska ni köpa det när det kommer ut? själv ska jag det :rolleyes:
IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Nej, e inte pokemon freak. varför skriver du i detta forum då?
Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Tror jag ska skaffa det på ett eller annat sätt, har läst att det är en fortsättning på Explorers of Time and Darkness, som jag har klarat, och Special Missions värkar kul tycker jag
JosJuice Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Tror jag ska skaffa det på ett eller annat sätt, har läst att det är en fortsättning på Explorers of Time and Darkness, som jag har klarat, och Special Missions värkar kul tycker jagDet är inte en fortsättning. Tänk så här:Ruby - Sapphire - Emerald Diamond - Pearl - Platinum Time - Darkness - Sky
Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Tror jag ska skaffa det på ett eller annat sätt, har läst att det är en fortsättning på Explorers of Time and Darkness, som jag har klarat, och Special Missions värkar kul tycker jagDet är inte en fortsättning. Tänk så här:Ruby - Sapphire - Emerald Diamond - Pearl - Platinum Time - Darkness - Sky Jo, det utspelar sig t.ex efter att Dusknoir och Grovyle har kommit tillbaka till framtiden, i ett Special Mission kör man som dem och ska klara hela Dungeonen
JosJuice Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Ja, en special mission. Det mesta av spelet är fortfarande likadant.
Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Ja, det är ungefär samma handling och så, men det utspelar sig ändå efteråt
JosJuice Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 Nästan hela spelet är precis likadant och utspelar sig på precis samma tidpunkt(er), men det finns några extra Special Missions som utspelar sig vid andra tidpunkter.
Wetterl Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) Okej, okej, nu slutar vi tjata om det här, det är samma tid men visar lite vad som hände efteråt, så båda har rätt Redigerat 28 Mars 2009 av Wetterl
Rubbew Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 Lite intresserad av det, men ska man köpa det innan man har spelat Darkness/Time? Vad tycker ni?
JosJuice Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Skrivet 28 Maj 2009 Lite intresserad av det, men ska man köpa det innan man har spelat Darkness/Time? Vad tycker ni? Köp det om du inte har spelat Time/Darkness.
Rekommendera inlägg