Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

har sett på serebii att det ska komma ett nytt spel som heter pokemon mystery dungeon:explores of the sky. ska ni köpa det när det kommer ut? själv ska jag det :rolleyes:

Skrivet

Tror jag ska skaffa det på ett eller annat sätt, har läst att det är en fortsättning på Explorers of Time and Darkness, som jag har klarat, och Special Missions värkar kul tycker jag

Skrivet

Tror jag ska skaffa det på ett eller annat sätt, har läst att det är en fortsättning på Explorers of Time and Darkness, som jag har klarat, och Special Missions värkar kul tycker jag

Det är inte en fortsättning. Tänk så här:

Ruby - Sapphire - Emerald

Diamond - Pearl - Platinum

Time - Darkness - Sky

Skrivet

Det är inte en fortsättning. Tänk så här:

Ruby - Sapphire - Emerald

Diamond - Pearl - Platinum

Time - Darkness - Sky

Jo, det utspelar sig t.ex efter att Dusknoir och Grovyle har kommit tillbaka till framtiden, i ett Special Mission kör man som dem och ska klara hela Dungeonen
Skrivet

Nästan hela spelet är precis likadant och utspelar sig på precis samma tidpunkt(er), men det finns några extra Special Missions som utspelar sig vid andra tidpunkter.

Skrivet (redigerat)

Okej, okej, nu slutar vi tjata om det här, det är samma tid men visar lite vad som hände efteråt, så båda har rätt

Redigerat av Wetterl
  • 1 månad senare...
  • Skapa ny...