Arako Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 har typ 1,5mil, måste lära mej merchanta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 jaow som sakt vem på fuska har bäst armour och mest cash?? - Nice armour för en kille med 525m. Visa dina dina stats och resten av din bank kanske jag tror dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Nej det är det inte... Det finns ingen privat server med HD Och så står det runescape i url taben. Finns det ingen privatserver med HD? Haha, är du född igår eller? OFTA ÄR DU GJORD I GÅR ELLER ? Det finns kanske 1 eller 2 P-servar som har HD men alla har inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Inget kul om alla fucking P12'or ska "SKRYTA" om sina 500m+ cash. Väx upp srsly. OT: Har 25m ¬¬ Du är inte så mkt äldre själv [P13] :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Inget kul om alla fucking P12'or ska "SKRYTA" om sina 500m+ cash. Väx upp srsly. OT: Har 25m ¬¬ Du är inte så mkt äldre själv [P13] :lol: Du är inte så mkt mogen själv? [P12] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Inget kul om alla fucking P12'or ska "SKRYTA" om sina 500m+ cash. Väx upp srsly. OT: Har 25m ¬¬ Du är inte så mkt äldre själv [P13] :lol: Du är inte så mkt mogen själv? [P12] p13 om nåra dagar lulz ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Inget kul om alla fucking P12'or ska "SKRYTA" om sina 500m+ cash. Väx upp srsly. OT: Har 25m ¬¬ Du är inte så mkt äldre själv [P13] :lol: Du är inte så mkt mogen själv? [P12] p13 om nåra dagar lulz ;) Man blir inte mognare direkt man har en födelsedag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 nej men, det är inte SÅ moget att ganka ner på mindre, det var det jag menade med mitt första inlägg här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Inget kul om alla fucking P12'or ska "SKRYTA" om sina 500m+ cash. Väx upp srsly. OT: Har 25m ¬¬ för det första är inte jag p12 och för det andra hur mogen är du då? och jag är less på all p13 som alltid whinar i alla forum. det var nog dej jag tänkte på när jag skrev det.. Redigerat 1 April 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nej det är det inte... Det finns ingen privat server med HD Och så står det runescape i url taben. Finns det ingen privatserver med HD? Haha, är du född igår eller? OFTA ÄR DU GJORD I GÅR ELLER ? Det finns kanske 1 eller 2 P-servar som har HD men alla har inte det! 1 eller 2? Jag kan rabbla upp 10st bara av minnet och det finns betydligt fler än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nej det är det inte... Det finns ingen privat server med HD Och så står det runescape i url taben. Finns det ingen privatserver med HD? Haha, är du född igår eller? OFTA ÄR DU GJORD I GÅR ELLER ? Det finns kanske 1 eller 2 P-servar som har HD men alla har inte det! 1 eller 2? Jag kan rabbla upp 10st bara av minnet och det finns betydligt fler än så. ok ok börja rabbla upp dom då!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 BattleScape Jc-Scape Runestory RebornPK Revolution [525] Pyrowars pur3zscape Soulpkz rune-dayz ScapeArchHD Vengpkers Fallenscape 508 I think i've made my point. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg