Zhug Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 Tjenare, Jag håller på med en twink nu och jag undrar hur man ska få tag i 100HP on head. Jag har hört att det är någon Libram eller något. Skulle någon kunna fixa det här för mig? Jag lirar på Stormscale (horde) /tack på förhand
Maenster Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 Jo man köper det på AH , fixar alla saker man behöver , lämnar in questet så får man en enchant och så göru ett par nya goggles och sätter på enchanten och skickar till din twink :-) Själv har jag 30+ spellpower o 20+ crit på min drood's goggles :-)
Zhug Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2009 Jo man köper det på AH , fixar alla saker man behöver , lämnar in questet så får man en enchant och så göru ett par nya goggles och sätter på enchanten och skickar till din twink :-) Själv har jag 30+ spellpower o 20+ crit på min drood's goggles :-) Är det jobbigt att skaffa alla sakerna?Jag har hört att man kan skaffa 7 stamina också..
Maenster Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 kanske jobbigt , fast jag använde en bugg istället :P Så att man kan typ få 30+ stamina på sånna goggles :)
Zhug Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2009 kanske jobbigt , fast jag använde en bugg istället :P Så att man kan typ få 30+ stamina på sånna goggles :) Är 7 Stamina en enchant som man kan köpa av enchanters?
Hivee Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 kanske jobbigt , fast jag använde en bugg istället :P Så att man kan typ få 30+ stamina på sånna goggles :) Är 7 Stamina en enchant som man kan köpa av enchanters? Det finns inte head enchants Det man kan få nämns här; http://www.wowhead.com/?item=11737 i comments, Rumination - BS - 150 mana Constitution - BS - 100 hp Tenacity - BS - 125 armor Resilience - BS - +20 fire resistance Voracity - BS - +8 str/agi/sta/int/spi (only 1 stat of the 5) Rapidity - DM - +1% haste to attacks (ranged/melee) Focus - DM - +8 healing and damage from spells Protection - DM - +1% to dodge "For your arcanum of voracity you will need: 1 Libram of Voracity (from AH) 4 Crystal FOrce: From Un' Goro Takes 10 Green Crystals and 10 Blue Crystals at the Eastern Pylon, coords for the Pylon are 77.49 4 Whipper root tuber You need plant salves, found in felwood Download add-on "felwood Gather" useful for finding the plants. 1 Black Diamond (AH) And also requires 30g!"
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 kanske jobbigt , fast jag använde en bugg istället :P Så att man kan typ få 30+ stamina på sånna goggles :) Är 7 Stamina en enchant som man kan köpa av enchanters? Det finns inte head enchants Det man kan få nämns här; http://www.wowhead.com/?item=11737 i comments, Rumination - BS - 150 mana Constitution - BS - 100 hp Tenacity - BS - 125 armor Resilience - BS - +20 fire resistance Voracity - BS - +8 str/agi/sta/int/spi (only 1 stat of the 5) Rapidity - DM - +1% haste to attacks (ranged/melee) Focus - DM - +8 healing and damage from spells Protection - DM - +1% to dodge "For your arcanum of voracity you will need: 1 Libram of Voracity (from AH) 4 Crystal FOrce: From Un' Goro Takes 10 Green Crystals and 10 Blue Crystals at the Eastern Pylon, coords for the Pylon are 77.49 4 Whipper root tuber You need plant salves, found in felwood Download add-on "felwood Gather" useful for finding the plants. 1 Black Diamond (AH) And also requires 30g!" Om jag inte har fel så är det ett quest man får endel av matsen i? Har inte gjort det själv, gav en person matsen sen gjorde han questet eftersom jag har "fiskehatten" på min twink och den var soulbound.
Xade Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 kanske jobbigt , fast jag använde en bugg istället :P Så att man kan typ få 30+ stamina på sånna goggles :) Kan du förklara den buggen lite, vet inte hur man gör :o Min twink skulle behöva sånt ^^
Maenster Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Du fixar ett par goggles , any u like . sen så enchantar du dom , dom blir soulbound då . Sen drar du ner dom till 0 Durabillity . Reloggar , tittar efter så att enchanten och att den e soulbound är borta. Skickar det till din twink , repair och sen relogga. DONE!
Zhug Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Skrivet 4 April 2009 Du fixar ett par goggles , any u like . sen så enchantar du dom , dom blir soulbound då . Sen drar du ner dom till 0 Durabillity . Reloggar , tittar efter så att enchanten och att den e soulbound är borta. Skickar det till din twink , repair och sen relogga. DONE! Enchantar med vad? :P
Maenster Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Den enchanten man vill ha :P Tror det funkar med vilken som helst
Xade Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Omg, tackar :D Fast tyvärr kommer dem fixa det nästa patch :/
Rekommendera inlägg