unix Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jo, jag har för mej om du har spel på mobilen, och lägger in ett nytt minneskort, så fungerar inte dom spelen (?). Det var något sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jo, jag har för mej om du har spel på mobilen, och lägger in ett nytt minneskort, så fungerar inte dom spelen (?). Det var något sånt.. Nej jag kommer in på mobilen väljer menu väljer underhållning och jag klickar på spel när jag klickar på spel kommer det upp en ruta där det står """"""Åtgärden Misslyckades"""""" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det är för du inte har något minneskort i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det är för du inte har något minneskort i Jo jag har ett 4gigs mineskort i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Förststäng av mobilen sen ta bort der man öppnar ta bort minneskortet och batteriet sen lämna in de igen prova kanske de funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Era svar är f*n värre än att prata med en j*vla vägg.. Gör detta först, dra ut ditt minneskort och fråga om din far/mor/syster/bror kan låna dig deras. Kolla noga om dom har spel på minneskortet och testa och se om spelen funkar. Sen så kopplar du in och kollar noggrant så du har alla drivrutiner och program till just till din mobil. Sen försöker du skicka över ett spel till din mobil och testar om spelet funkar. Funkar inget av det pappskallarna har skrivit så kan du alltid skicka ett mail till Sony ericsson eller ringa in på kundservice. Eller googlar du/frågar ett annat forum där det finns folk som faktiskt vet vad dom snackar om. Redigerat 2 Maj 2009 av Yillian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.