Tortilla Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vet någon hur man fixa ljud när man tex skjuter en hs? :o behöver hjälp med de här... ( Det är på local game/ new game på cs 1.6 ) behöver hjälp med de här ska ha de när ja har lan :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Leta på google efter HS Sounds eller nåt. Sen borde det finnas tutorial ?? Kanske onödigt postat ( Jag ) men det var länge sen jag gjorde det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 nu har ja googlat som f*n men hittar inget vart de står hur man sätter in ljud till cs :( det har funnits en på fpsbanana.com men den är borta :( så kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Shit asså! Så fort jag skrev in det jag svär jag fick över 10sidor med tut, och sounds... Här är två. JA DET FINNS TUT OCKSÅ! ( KOLLA PÅ INFO ) HeadShot Sounds 1 EDIT: Tog bort andra linken, vissa på stod att det var virus så för säkerthets skull tog jag bort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Den där länken är till source!!! Jag ska ju ha till 1.6! *EDIT* Vet hur man fixar de nu, men vet du eller någon annan hur man fixar in så det spelas upp ljud tex när ct vinner eller t vinner? Redigerat 1 April 2009 av Tortilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Det spelas ju upp ljud när t eller ct vinner, så byt bara ut dom ljuden som finns i mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Tortilla, Skaffa amxmodx så får du med ljuden, dock behöver du confa så du kan sätta på/stänga av ljuden. Kallas även unreal tournament ljud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 har redan amxmodx inlagt på mitt cs.... :/ funkar ändå inte, annars skulle ja ju inte fråga om de redan funka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 du får fixa med någon inställning i configs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 du får fixa med någon inställning i configsVet du vad för inställning? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Jag kommer ej ihåg, plugins.ini tror jag den ska heta sen bocka ur ; framför något med stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 fått de att funka nu men kan bara ha en ctwin o en terwin :( går inte om man sksriver ctwin2 på de andra ljudet:( hur ska ja fixa de här? så att ja kan spela upp flera olika ljud när ct eller t vinner tex när ct vinner kommer de ett ljud o när de vinner igen så kkommer de ett annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg