WishCookie Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Info: Ja som det står på rubriken. Knatten kommenterar Tingalin,Chefsbonusar och reklamen för freinds. Skit roligt enligt mig. P.s Om ni undrar varför det heter Tingalin så är det för att knatten säger att den ska heta så. Och då skriver jag som knatten vill att det ska hetta. Länk: http://knappnytt.nu/showEpisode.aspx?id=10 Redigerat 29 Mars 2009 av Moonlamp Citera
WishCookie Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2009 fasen vad skön! :D Jag vet xD: Knatten: Tingalin inte Tingeling. Tingeling är ett äckligt sexuelt provocerande disneyfigur i tights som har en J***a massagstav i handen! Hon ska alltså inte förvirras med TingaLIN, som däremot är den mest knarkade, dumma, övert-irriterande SVT Produktionen sedan vilse i en pannkakan! Citera
Floud Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Jag vet xD: Knatten: Tingalin inte Tingeling. Tingeling är ett äckligt sexuelt provocerande disneyfigur i tights som har en J***a massagstav i handen! Hon ska alltså inte förvirras med TingaLIN, som däremot är den mest knarkade, dumma, övert-irriterande SVT Produktionen sedan vilse i en pannkakan! Ja tyckte att det där med friends var bäst i denna del. :D Redigerat 29 Mars 2009 av Floud Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.