Hoppa till innehåll

"fair" Hacking

Rekommendera inlägg

Vet du vilka simpla stavningsfel du gjort i ditt huvudinlägg?

Varför skulle man inte ta emot eller byta hackade pokemon? :huh:

jag hackar, men endast för att underlätta att fånga/träna pokemon, till exempel använder jag exp boost på en pokemon, levlar den till 100, och använder exp share på de jag vill träna. Jag använder inga pokemon jag "hackat" fram på wi-fi och ändå tycker du att jag ska bannas? Varför? Är du dum i huvudet eller?

1. Nej, mest för att FF spellcheck tyckte att det var okej

2.Hax, sluta med det pl0x

3.Lär dig att läsa.

Jag kan redan läsa. Menade du att du redan skrivit varför du tyckte jag skulle bannas? Jag tyckte i alla fall att du skulle argumentera om varför.

Varför ska jag sluta hacka, jag hackar bara för mig själv så jag sabbar inte för någon annan

Du måste inte göra samma jobb som andra måste/Som spelet var gjort för att man skall måsta göra.

Så sabbar du inte lite då? Och du kan nog inte läsa eftersom jag inte har nåt emot hacking sålänge pokémonen inte är i kontakt med WiFI. SOm jag har skrivit många gånger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst EmoNerdChild

detta sa du i första inlägget: alla som använder AR/Pokémon borde bli bannade från nintedo- WiFi för alltid tycker jag

Det var det jag läste då och hadde inte läst de andras inlägg eller dina inlägg innan jag började skriva.

Ser nu att du nämnde att du inte bryr dig om de som inte kommer i kontakt med wi-fi. Så nu var det avklarat och det behöver inte tjatas om det mer, det är ju ändå offtopic.

Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra?

Jag sitter ju med mina legit pokemon som är levlade med exp share från början. De slags pokemon använder jag online och de är ju precis likadana som någon annans pokemon.

Man sitter ju inte och ger alla pokemon fullt i stats och sen går ut på wi-fi och äger skiten ur alla.

Det vet jag att det är jäkligt taskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shaymin.. Så söt x3

Redigerat av Yamio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shamyin.. Så söt x3

Du kan få en Shaymin av mej ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra?

Där håller jag inte riktigt med. Jo,det går sämre för andra du möter för att få en Poke med full pott i IV är en chans på 59916 och då måste båda föräldrarna också ha full pott i IV. Redigerat av IceZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Där håller jag inte riktigt med. Jo,det går sämre för andra du möter för att få en Poke med full pott i IV är en chans på 59916 och då måste båda föräldrarna också ha full pott i IV.

ee va? vad snackar du om?

jag har ingen pokemon alls med full iv. och om jag hadde skulle jag inte sitta och köra wi-fi med dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i allt

Och det är EN av anledningarna till varför jag var skitarg på dig ett tag sen

EmoNerdChild:För att en pokémon ska ha 31 i alla ivs måste dens föräldrar också ha 31 i alla iv's. Och ändå DÅ är det en skitliten chans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i allt

EmoNerdChild:För att en pokémon ska ha 31 i alla ivs måste dens föräldrar också ha 31 i alla iv's. Och ändå DÅ är det en skitliten chans

Va ?

Dom flesta bra spelarna gör så , tex Marriland

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shaymin.. Så söt x3

Pokémon är till 30% tålamod, så det är bara tt vänta tills legit events kommer ut :)

Va ?

Dom flesta bra spelarna gör så , tex Marriland

Marriland är inte en bra spelare, för en bra spelare BEHÖVER aldrig använda AR/PokéSaV Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...