DonaldDuck Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Vet du vilka simpla stavningsfel du gjort i ditt huvudinlägg? Varför skulle man inte ta emot eller byta hackade pokemon? :huh: jag hackar, men endast för att underlätta att fånga/träna pokemon, till exempel använder jag exp boost på en pokemon, levlar den till 100, och använder exp share på de jag vill träna. Jag använder inga pokemon jag "hackat" fram på wi-fi och ändå tycker du att jag ska bannas? Varför? Är du dum i huvudet eller? 1. Nej, mest för att FF spellcheck tyckte att det var okej 2.Hax, sluta med det pl0x 3.Lär dig att läsa. Jag kan redan läsa. Menade du att du redan skrivit varför du tyckte jag skulle bannas? Jag tyckte i alla fall att du skulle argumentera om varför. Varför ska jag sluta hacka, jag hackar bara för mig själv så jag sabbar inte för någon annan Du måste inte göra samma jobb som andra måste/Som spelet var gjort för att man skall måsta göra.Så sabbar du inte lite då? Och du kan nog inte läsa eftersom jag inte har nåt emot hacking sålänge pokémonen inte är i kontakt med WiFI. SOm jag har skrivit många gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 detta sa du i första inlägget: alla som använder AR/Pokémon borde bli bannade från nintedo- WiFi för alltid tycker jag Det var det jag läste då och hadde inte läst de andras inlägg eller dina inlägg innan jag började skriva. Ser nu att du nämnde att du inte bryr dig om de som inte kommer i kontakt med wi-fi. Så nu var det avklarat och det behöver inte tjatas om det mer, det är ju ändå offtopic. Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra? Jag sitter ju med mina legit pokemon som är levlade med exp share från början. De slags pokemon använder jag online och de är ju precis likadana som någon annans pokemon. Man sitter ju inte och ger alla pokemon fullt i stats och sen går ut på wi-fi och äger skiten ur alla. Det vet jag att det är jäkligt taskigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) Jag tycker det är dumt att hacka, men jag blir ju inte arg på folk som gör det. DD, hatar är ett lite väl starkt ord. Redigerat 31 Mars 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shaymin.. Så söt x3 Redigerat 15 April 2009 av Yamio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shamyin.. Så söt x3Du kan få en Shaymin av mej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra?Där håller jag inte riktigt med. Jo,det går sämre för andra du möter för att få en Poke med full pott i IV är en chans på 59916 och då måste båda föräldrarna också ha full pott i IV. Redigerat 20 April 2009 av IceZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra?Där håller jag inte riktigt med. Jo,det går sämre för andra du möter för att få en Poke med full pott i IV är en chans på 59916 och då måste båda föräldrarna också ha full pott i IV. ee va? vad snackar du om? jag har ingen pokemon alls med full iv. och om jag hadde skulle jag inte sitta och köra wi-fi med dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i alltOch det är EN av anledningarna till varför jag var skitarg på dig ett tag sen EmoNerdChild:För att en pokémon ska ha 31 i alla ivs måste dens föräldrar också ha 31 i alla iv's. Och ändå DÅ är det en skitliten chans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i alltOch det är EN av anledningarna till varför jag var skitarg på dig ett tag sen EmoNerdChild:För att en pokémon ska ha 31 i alla ivs måste dens föräldrar också ha 31 i alla iv's. Och ändå DÅ är det en skitliten chans Va ? Dom flesta bra spelarna gör så , tex Marriland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Har ofta tänk på att hacka men har aldrig gjort det, inte nu när jag nästan har completat (fel stavning) min pokédex. Då känns det som all min ansträning gick i spillo :( Men varför jag tänkte på att hacka är för jag alltid velat ha en Shaymin.. Så söt x3 Pokémon är till 30% tålamod, så det är bara tt vänta tills legit events kommer ut :) Jag bryr mig inte om dom är hackade pokemon , bara dom har riktiga IV's och EV's inte typ 999 i allt Och det är EN av anledningarna till varför jag var skitarg på dig ett tag sen EmoNerdChild:För att en pokémon ska ha 31 i alla ivs måste dens föräldrar också ha 31 i alla iv's. Och ändå DÅ är det en skitliten chans Va ? Dom flesta bra spelarna gör så , tex Marriland Marriland är inte en bra spelare, för en bra spelare BEHÖVER aldrig använda AR/PokéSaV Redigerat 20 April 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Hur f*n kan du säga att Marriland inte är en bra spelare ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg