Hoppa till innehåll

"fair" Hacking


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OnT : Det bevisar hur lite du vet om pokemon då :meddum:

 

Som sagt , jag tycker det är okey , bara man har legit EV's och IV's

Nej? det bevisar att vi har två totalt olika åsikter och att du tror att jag vet lite om pokémon bara för att inte delar din åsikt.. Jag tror faktiskt att jag vet MYYCKET mer om pokémon än dig. Jag har åtminstone vett att använda ett ´ ovanför E:t.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att jag sabbar för någon annan, bara för att jag har det lite lättare går det väll inte sämre för de andra?

Där håller jag inte riktigt med. Jo,det går sämre för andra du möter för att få en Poke med full pott i IV är en chans på 59916 och då måste båda föräldrarna också ha full pott i IV.

 

ee va? vad snackar du om?

jag har ingen pokemon alls med full iv. och om jag hadde skulle jag inte sitta och köra wi-fi med dem...

 

Jag menade aldrig att du gjorde det.

 

MolleMan:Marriland Är rätt så dålig om man jämför med andra. Han har t.o.m erkännt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I den här tråden kommer jag diskutera "fair" hacking. Som betyder att man med pokésav/AR gör enhelt legitimate pokémon...fast hackad. På vilket sät är detta rättvist? om någon jobbar hårt i 5 dagar för att få en bra iv breedad pokémon ska väl ingen bara kunna trycka på några knappar för att få en? Ar/Pokésav förstör pokémon. Sj*vla MENINGEN är att levla upp/Èv träna/ìv breeda pokémon för att bli bättre och kunna slåss, inte att trycka på några knappar som jag har sagt. Alla som använder AR/Pokémon borde bli bannade från nintedo- WiFi för alltid tycker jag

 

och kom inte med den där "men vissa har väl inte tid" skiten, DÅ SKA MAN VÄL f*n INTE SPELA ETT TISFÖRDRIVANDE SPEL? om du inte har tid får du väl leta upp nåt annat j*vla spel. det finns inget "fair"hacking, för det är ORÄTTVIST. Ar/pokésav är som att dö en sekund efter man har fötts. Man upplever allt direkt. jag slutade pokémon för den skiten. och det är hemskt att se folk använda det.

 

I början när pokémon skapades så levlade alla själv, vad var det för fel med det? nu använder alla sina j*vla fake-skillz med AR till att göra fekade pokés. NINTENDO-WIFI BAN FÖR DOm PL0X. Som sagt, om du inte orkar levla/iv breeda/ev träna SPELA INTE POKEMON FFS. DU KAN JU FÖRIh*lvete INTE SPELA TISÖDANDE SPEL OM DU INTE HAR TID

Grattis, du hittade denna txt. här kommer jag skriva att wetterl är en j*vla idiot för uppmuntring av användning av hackade pokémon.

folk har rätt att köra det här spelet bäst f*n dem vill, dem har betalat lika mycket som du har gjort för spelet, så det är väl bara rättvist om dem får fuska om dem vill?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...