DonaldDuck Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) orkar inte med pokémon mer =/ och jag har en full lista med legitimate events ^^ bara fråga om jag har dom. för har de flesta.. tror jag P.S ni måste ha en bra anledning varför ni/du skulle få en Redigerat 30 Mars 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 P.S ni måste ha en bra anledning varför jag skulle få enFixa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Done Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har du en Deoxys? Har alltid villat ha en Deoxys.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 och vad kommer du använda den till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har du en Deoxys? Har alltid villat ha en Deoxys.. VI SKULLE JU BYTA!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Har du en Deoxys? Har alltid villat ha en Deoxys.. VI SKULLE JU BYTA!!!!!!!!!! Du är ju aldrig inne.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Har du en Deoxys? Har alltid villat ha en Deoxys.. VI SKULLE JU BYTA!!!!!!!!!! Du är ju aldrig inne.. menar du GTS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 orkar inte med pokémon mer =/ och jag har en full lista med legitimate events ^^ bara fråga om jag har dom. för har de flesta.. tror jag P.S ni måste ha en bra anledning varför ni/du skulle få en Vad har du för events som inte är ubers. Jag väl gärna ha shiny såna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 orkar inte med pokémon mer =/ och jag har en full lista med legitimate events ^^ bara fråga om jag har dom. för har de flesta.. tror jag P.S ni måste ha en bra anledning varför ni/du skulle få en Vad har du för events som inte är ubers. Jag väl gärna ha shiny såna. 1. Hur faen ska jag veta va du klassat som übers?2. Jag har inga shiny events 3. Du gav mig inte ens en ANLEDNING till varför jag skulle ge dig en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Inte lika bra att spara dom om du nu börjar igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 1.Är du inte inne på smogon? 2.Ok 3.Varför ska jag ge en anledning innan jag (möjligen) är intreserad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg