DonaldDuck Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Inte lika bra att spara dom om du nu börjar igen Jag kommer ine börja igen P.G.A folk som du. 1.Är du inte inne på smogon?2.Ok 3.Varför ska jag ge en anledning innan jag (möjligen) är intreserad 1. Nej, jag hatar smogon3. För att få mig att ens BRY mig om din posT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 1.Är du inte inne på smogon? 2.Ok 3.Varför ska jag ge en anledning innan jag (möjligen) är intreserad 1. Nej, jag hatar smogon3. För att få mig att ens BRY mig om din posT? Du är fortfarande sur ? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 1.Är du inte inne på smogon? 2.Ok 3.Varför ska jag ge en anledning innan jag (möjligen) är intreserad 1. Nej, jag hatar smogon3. För att få mig att ens BRY mig om din posT? Du är inte på så bra humör. Men har du nån Deoxys. Jag har länge velat ha en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Tror jag har gamestp, doel & space c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg