ante99 Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Jag undrar hur man styr en hydra någon som vet? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Jag undrar hur man styr en hydra någon som vet? :( :(Är det till PS2, Xbox eller PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Jag undrar hur man styr en hydra någon som vet? :( :(Är det till PS2, Xbox eller PC? PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) Tryck 8 och 2 på numpaden för att rotera planets munstycken (pekar de neråt åker du uppåt medans pekar dom bakåt åker du framåt) och sen kör du som med alla plan: W - Gasa S - Broms/Back A - Luta planet till vänster D - Luta planet till höger Q - Rotera planet åt vänster (med bakrodret eller vad det heter) E - Rotera planet åt höger (med "bakrodret") Redigerat 31 Mars 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarligKorv Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 homie använd x och höger analog spak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 homie använd x och höger analog spak Inte till ps2 du... Jag undrar hur man styr en hydra någon som vet? :( :( Är det till PS2, Xbox eller PC? PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg