Sidney Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Hallå där. När TBC var hyfsat nytt sprang många omkring med mount som såg ut som hästarna i Nagrand. Tyckte det kunde vara roligt att ha en sån nu. Vart får man tag på det mountet och vad heter det? Ni får gärna tipsa om andra 100% mount man kan få tag på som ser lite udda ut.
Hivee Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Hallå där. När TBC var hyfsat nytt sprang många omkring med mount som såg ut som hästarna i Nagrand. Tyckte det kunde vara roligt att ha en sån nu. Vart får man tag på det mountet och vad heter det? Ni får gärna tipsa om andra 100% mount man kan få tag på som ser lite udda ut. Talbuk, sök wowhead
MrTast Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Den heter Talbuk, och du kan köpa den både med reputation i din stad i Nagrand och i Halaa för medaljonger och Halaa Research Token.
Sidney Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Okej. Vilket är det lättaste sättet att få rep med Kurenai (?) på?
Boffaroffe Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Okej. Vilket är det lättaste sättet att få rep med Kurenai (?) på?Grinda Ogres ovanför Forge Camp: Hate och få war beeds av dom som du sedan lämnar in till Kurenai.Du får rep av att döda Ogres med.
Sportlov Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Man måste ha tokens för att kunna få mounten?
ExorZ Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Man måste ha tokens för att kunna få mounten? Pvp Talbuken ja, från Halaa tokens, nästan omöjlig att få nu när ingen är där.
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 Jepp, men det är defenetift lättast att bara grinda ogres, väldigt tråkigt dock. Men i Halaa tror jag inte det kommer finnas mycket ppls. För rep så finns det också mycket flera mounts att välja mellan.
Sportlov Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Kan jag köpa mounts om jag är exalted med Mag'har?
Sportlov Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Yeah köpte alla 8 talbuks :lol: Redigerat 7 April 2009 av Sportlov
Zanter Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Vill du ha ett mount som ser lite udda ut? Rolla tauren o fixa upp reputation med silvermoon eller farma MgT HC ;D
Rekommendera inlägg