Vendetta Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Hej på er! Nu har jag blivit member men jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Några frågor: 1. vilka quest borde jag göra? 2. vilka skills borde jag träna och hur högt ungefär? 3. vilka minigames tjänar man bra på i lvl 70? 4. vilken level är rekommenderad för barrows? 5. vad är ett bra sätt att tjäna pengar på? mina stats: är nästan lvl 70 Tack på förhand! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Den där dds/ddp och d long questen..lost city elr nåt Kan man ha dds i atk lvl 60? isåfall ska du träna str till 60 och använda dds B) 5.Fletch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Hej på er! Nu har jag blivit member men jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Några frågor: 1. vilka quest borde jag göra? 2. vilka skills borde jag träna och hur högt ungefär? 3. vilka minigames tjänar man bra på i lvl 70? 4. vilken level är rekommenderad för barrows? 5. vad är ett bra sätt att tjäna pengar på? mina stats: är nästan lvl 70 Tack på förhand! :) 1. Vilka har du gjort? Du borde nog börja med att göra Lost City iallafall. 2. Alla members skills som du är under 30 i. 3. Barbarian Assault (för att fixa torso) och Pest control (där kan du få massor av exp i olika combat skills). 4. 90+ 5. Aviansies fast i din level är nog Green dragons bättre. Redigerat 1 April 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) De quest jag gjort är: alla f2p Death plateau Druidic ritual The fremennik trials Gertrude's cat Lost city The lost tribe Merlins crystal Myths of the white lands Swept away Tears of guthix The gnome village och Wolf whistle Ska göra The grand tree & hereos quest. Några andra jag ska göra? Den där dds/ddp och d long questen..lost city elr nåt Kan man ha dds i atk lvl 60? isåfall ska du träna str till 60 och använda dds B) 5.Fletch Något speciellt jag ska fletcha? Redigerat 1 April 2009 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 De quest jag gjort är: alla f2p Death plateau Druidic ritual The fremennik trials Gertrude's cat Lost city The lost tribe Merlins crystal Myths of the white lands Swept away Tears of guthix The gnome village och Wolf whistle Ska göra The grand tree & hereos quest. Några andra jag ska göra? Monkey madness och Heroes Quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 De quest jag gjort är: alla f2p Death plateau Druidic ritual The fremennik trials Gertrude's cat Lost city The lost tribe Merlins crystal Myths of the white lands Swept away Tears of guthix The gnome village och Wolf whistle Ska göra The grand tree & hereos quest. Några andra jag ska göra? Den där dds/ddp och d long questen..lost city elr nåt Kan man ha dds i atk lvl 60? isåfall ska du träna str till 60 och använda dds B) 5.Fletch Något speciellt jag ska fletcha? Ingen aning.. och btw så är/var alla mina tips bäst för 3 år sen, när jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Några mer frågor: 1: Vilken level borde jag va för att göra monkey madness? 2: Hur tjänar jag bra pengar med fletching? 3: Vilken är den billigaste och snabbaste skill att lvla till 99? 3.1: Hur ska jag lvla den skillen? (te.x. vad jag ska hugga,laga,döda) 4: Var är det bästa stället att hugga yews? (member) :P :) EDIT: Nån som har en gilded altar jag kan använda? Redigerat 3 April 2009 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hej på er! Nu har jag blivit member men jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Några frågor: 1. vilka quest borde jag göra? 2. vilka skills borde jag träna och hur högt ungefär? 3. vilka minigames tjänar man bra på i lvl 70? 4. vilken level är rekommenderad för barrows? 5. vad är ett bra sätt att tjäna pengar på? mina stats: är nästan lvl 70 Tack på förhand! :) Några mer frågor: 1: Vilken level borde jag va för att göra monkey madness? 2: Hur tjänar jag bra pengar med fletching? 3: Vilken är den billigaste och snabbaste skill att lvla till 99? 3.1: Hur ska jag lvla den skillen? (te.x. vad jag ska hugga,laga,döda) 4: Var är det bästa stället att hugga yews? (member) :P :) EDIT: Nån som har en gilded altar jag kan använda? O.B.S. Svar på dina första Frågor. 1 - Lost City för dragon dagger & Longsword samt Monkey madness för dragon scimmy. 2 - Svår fråga att svara på, beror på vad du vill gå på, combat eller? 3 - Förstår inte vad du menar. (?) 4 - Åtminstone 70 i attack, defence och strength. 75+ Med range och ancients spells för magic. 5 - Woodcutting, fishing eller merchanting. Svar på dina andra frågor. 1 - Spelar inte roll vilken cb lvl man är, jag har kompisar som gjort den i combat lvl 67. 2 - Om du vill tjäna pengar, så ska du inte försöka göra det igenom fletching. 3 - Firemaking. Kostar bara 4m med maples logs. 4 - Typ, edgeville / cammy, bredvid altaret. Jag har några kompisar som har gilded altar, kan fråga dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 är nästan lvl 70 Tack på förhand! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ja, barrows? Om du har tur så kan du få nån del av en barrow armour. Dh, torag osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ja, barrows? Om du har tur så kan du få nån del av en barrow armour. Dh, torag osv.Måste nog levla upp lite först, nog lite svårt i lvl 68-70. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ja, barrows? Om du har tur så kan du få nån del av en barrow armour. Dh, torag osv.Måste nog levla upp lite först, nog lite svårt i lvl 68-70. :P Jo, det tror jag nog.Om du ska köra melee, så bör du ha lvl 70 atk, def och str och sedan använda super pots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg