timpalimpa4 Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Efter att jag installerat om min dator, och sen lagt till alla drivrutiner mm så har datorn gått som en snigel... När jag ska starta datorn så när Windows XP laddnings skärmen körs tar det 5 minuter att köra förbi den och när man loggats in tar det typ 3 minuter innan man kan börja använda datorn... Någon som vet om något är fel? Det här är min dator ( i allafall vad jag vet ) Minne: 2048MB Växlingsfil: 409mb används 3533 ledigt. Grafikkort: NVidia GeForce 9500 GT Ljudkort?: SB Audigy 2 ZS Audio Processor: Intel Pentium 4 CPU 3.40GHz (2 CPUs) Har aldrig haft sånt här problem efter ominstallation innan och det knastrar som en apa slår dig i huvudet i headsetet. Redigerat 1 April 2009 av timpalimpa4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Hmm, kör du med ett köpt ljudkort? Eller det inbyggda i moderkortet? Det med att det går segt, vettefasiken kanske någon drivrutin som knasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Prova att installera om alla drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Har ett ljudkort som inte sitter i moderkortet och det hjälpte inte att installera om drivrutinerna >.< ( hela datorn kostade 30.000kr totalt och han nissen som köpte den la till ljudkortet tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.