Roserade53 Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Nån som vet om man kan få Croconaw och de andra på pokemon Colosseum`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 (redigerat) I Pokemon Colosseum möter man en av tre tränare i början, de tre har varsin starter. Man kan bara möta en av dem. Redigerat 1 April 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 men man får den då alltså? och om man klarar spelet kan man börja om och ta en av de andra? Ska köpa de snart så ville veta lite..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Jag vet inte riktigt om man kan få de andra efteråt, men ja, du får den om du möter den blåa tränaren i Phenac. Jag kan inte förklara bättre om du inte ens har spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 okej men de var bra tack då vet jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Man kan få dom andra också när man har klarat spelet(kommer inte ihåg hur det var kolla på www.serebii.net). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 I Pokemon Colosseum möter man en av tre tränare i början, de tre har varsin starter. Man kan bara möta en av dem. Tror man kan möta de andra i...Phenac Tower? Jag vet inte. Efter att man klarat slutbossen iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 man kan möta dem efteråt i slutet Croconaw i The under Quilawa i Snagem hideout och bayleef kommer jag inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg