Hoppa till innehåll

Prochat


Maajkan
 Dela

Rekommendera inlägg

EDIT : Söker personal för en ny sida vid namn

 

Prochat som kommer vara en community, behöver bara hjälp med en kod som jag antagligen kmr på själv men ni kan hjälpa om ni är snabbaren mig :):)

 

 

 

 

 

 

Nu vill jag skapa en exklusiv sida med massa möjligheter..

Sidan kommer handla om att kunna chatta med vänner, vinna olika tävlingar, rent ut sagt en community..

 

Måste komma överens/ hjälpa varann med idéer. Och såklart 13+ ålders års gräns :)

 

Jag söker en polare som jag kan snacka / göra en hemsida med..

 

Egenskaper - Måste kunna göra en snygg layout (inte så höga krav) och vara ganska aktiv..

 

Pixelartist - Behövs kanske.. om du är en så kan du gärna skriva en rad..

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Skicka seriösa förslag och inte "du suger" "ää din sida kommer suga" osv..

 

Mvh Maajkan

 

Servern kommer hostas på www.ofingo.com så ni vet

 

Now im gonna make lots of money ! xD

 

EDIT : Söker personal för en ny sida vid namn

 

Prochat som kommer vara en community, behöver bara hjälp med en kod som jag antagligen kmr på själv men ni kan hjälpa om ni är snabbaren mig :):)

Redigerat av Maajkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Let's make lots of mooooneeeeey

(Förlåt, var tvungen xD)

 

"Ändring sker när sidan blivit populär" - Ändringar krävs för att sidan ska bli populär lilla du :)

 

Det du behöver göra är att pitcha din idé. Berätta om denna exklusiva sida; vad den kommer handla om och hur du tänkt dig gå tillväga. Som det är nu kommer bara små 11-åriga wannabe's erbjuda sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hadde kunnat erbjuda mig som css kodare.

Jag är ingen P11 som bara kan ändra bakgrundbilden -.-' Däremot vill jag se resultat.

Jag tänker inte sitta och koda, och sen att det inte blir något. Sen undrar jag också vad du ska göra? Om du hade tänkt att sitta och titta på kan du lägga ner direkt :P

 

Kan du kanske koda Php?

 

PS. Adda min msn eller skype om du är intresserad. Jag är inne på skype mest btw :)

 

Skype: petersssonaren

Msn: [email protected]

Redigerat av Contox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...