Det finns en låt i en reklam som jag gillar väldigt mycket! Men jag vet inte om den finns på riktigt men den går såhär:
DAM DADAM DADADADADADADADADA DAM
Kanske lite svårt men den går iaf så...
Det finns en låt i en reklam som jag gillar väldigt mycket! Men jag vet inte om den finns på riktigt men den går såhär:
DAM DADAM DADADADADADADADADA DAM
Kanske lite svårt men den går iaf så...
Vilken reklam? påminner lite om Terminator låten imo.
Star Wars? =/
Säg reklamen så underlättar det ju för oss.
↗ till inläggetsjung i din mic och lägg upp↗ till inläggetDet är ju det jag inte vet :/Säg reklamen så underlättar det ju för oss.
Har ingen
har alltid undrat, är det samma kille i den reklamen NF länka som är butler i scary movie 2?
http://www.bbc.co.uk/nottingham/entertainment/movies/2001_09/scary2_body.jpg
jävligt lika iaf imo.
↗ till inläggetDet är nog det. Han är med i Scary movie 4 också :Phar alltid undrat, är det samma kille i den reklamen NF länka som är butler i scary movie 2?
http://www.bbc.co.uk/nottingham/entertainment/movies/2001_09/scary2_body.jpg
jävligt lika iaf imo.
annars kan du alltid kolla på www.reklammusik.se om du vet vad det är reklam för
↗ till inläggetNej det är inte den >_>
Kan du berätta vad reklamen handlar om?
↗ till inläggetVet ju inte, det blir svårt för er att tala om vilken låt det är om ni inte vet vilken reklam det är utantill.Kan du berätta vad reklamen handlar om?
↗ till inlägget↗ till inläggetVet ju inte, det blir svårt för er att tala om vilken låt det är om ni inte vet vilken reklam det är utantill.Kan du berätta vad reklamen handlar om?
Men hur hade du tänk dig att vi ska kunna komma på vilken låt det är?
Det enda du ger oss är dum dum dum dum, eller vad det var. Var videon/reklamen svart när du såg den?
Du måste ju kunna säga något om reklamen eller såg du den inte? Var det människor? Var den rolig? Ungefär vilket område? Hudlotion? Bilar? Öl? Något mer måste vi kunna gå på.
Nej, jag kommer ju inte ihåg vad den handlade om...
Jag tänkte att kanske ni visste vilken reklam jag pratade om.. Men skitsamma då.. Ni vet ju inte
Nej, det är förbannat svårt om du inte vet vilken reklam det handlar om, du vet inte vad reklamen handlar om, det enda du ger oss är
"Hej jag söker en reklam jag vet inget om den förutom DAM DAM DAMMAAMDAMDMADMADM dam"
Give us some more clues, eh ?
Skitsamma, detta var en onödig tråd.. Ni kan låsa denna..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in