Niclaz91 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Jag säljer nu mitt PS2 Slim ink 2st handkontroller, 2 minneskort och 18 spel till högst bjudande(men inte under 700kr). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FnuarN Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 ingen vill ha dit ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Varför inte prova Tradera? Eller blocket? Istället för här menar jag. För det är större chans på auktionssajterna där ute ;p Men, får jag fråga, har du NHL 07? Som funkar? :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Varför inte prova Tradera? Eller blocket? Istället för här menar jag. För det är större chans på auktionssajterna där ute ;p Men, får jag fråga, har du NHL 07? Som funkar? :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg