OpeningTitles Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Hej, vart tränar du dig? mitt ställe är i ett hål bredvid jail i draynor village. bild: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) FM & F-Rank hunter? Anywayz,ja tränar vid rock crabs. Redigerat 3 April 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Finns många ställen man kan träna sina melee stats. Brukar för övrigt vara Kalphite Soldiers, werewolfs, fire giants och black demons.(Range). Redigerat 3 April 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Förresten jag och min vän delar men vart ligger hill giant? Jag frågade honom i skolan. Han vet inte. Redigerat 3 April 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Förresten jag och min vän delar men vart ligger hill giant? Jag frågade honom i skolan. Han vet inte.Dem finns i stort sett överallt runtomkring i Gielinor. Redigerat 3 April 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Men vart ligger hill giants? alltså visa en bild på mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Men vart ligger hill giants? alltså visa en bild på mappen.Dem finns bland annat i Edgeville dungeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Här är en karta som visar vart du ska gå från varrock OBS,du behöver brass key för att slippa in. srry för old runescape map men ja orkade inte logga in på runescape och ta en bild på den nya mappen. Redigerat 3 April 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Kan tillägga att du behöver en brass key för att gå in i den dörren. ^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Kan tillägga att du behöver en brass key för att gå in i den dörren. ^skrev de.... "OBS,du behöver brass key för att slippa in." Redigerat 3 April 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Oj, såg inte det, sorry. ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Oj, såg inte det, sorry. ^^'np babe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg