fredu Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Här är min första tutorial till Photoshop! http://i675.photobucket.com/albums/vv113/Fr3Dub0y/flameTut.png Säg vad ni tycker ;) Btw, är ganska dålig på att förklara :S Redigerat 3 April 2009 av Fr3Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Om jag ska vara ärlig... Kass. =/ Nybörjare kanske kan ta en del av detta.. Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Om jag ska vara ärlig... Kass. =/ Nybörjare kanske kan ta en del av detta.. Inte jag. Mjo.. men jag är newb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hade jag haft PS hade det varit bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Visst, det tutorialen handlade om kanske inte var det mest lärorika men den var bra gjord med mycket bilder och bra förklarande text tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Om jag ska vara ärlig... Kass. =/ Nybörjare kanske kan ta en del av detta.. Inte jag. Mjo.. men jag är newb.. Då ska du inte hålla på att posta tutorials här. Jätteskoj att du lärt dig det här, men att skapa en tutorial för varje ny grej man lär sig slutar inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.