Xcango Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Helluu jag hittar inga servrar på TF2 men jag provade med ett IP nummer sen står det connection failed after 4 retries?? varför funkar de inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Brandvägen kanske e på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Men om jag stänger av den så kan ja vell få Virus? ellr? men jar har Norton Antivirus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Kan man inte öppna portarna för spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Men hur gör ja de då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Problemet Löst nåt Moderator kan låsa denna tråd!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg