Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Hur kan han ha 15-30 gubbar med sig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Max är 10 :p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja jag ändrat mig, första gången jag fick epic flying. Grindade i en vecka i shadowmoon, primal air hehe- och när jag fick mina svärd, det var när WoW var som bäst tbh. s3 alltså.

 

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_011008_191718.jpg

 

Respect

lol

lol

lol

lol

lol

lol

lol

fine

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj, vilket bra ämne för jag har många helt underbara minnen ^^

 

Minnen sen jag var låg level för några år sen:

 

- När jag var noob så tappade jag bort mig i 30 minuter i dvärgarnas startställe, min kompis som var en level 13 Night Elf fick komma och hämta mig... från Darkshore. Haha!

 

- Mina första silver, när jag var runt level 7 eller så fick jag 40 silver av en level 60, det var grymt!

 

- När jag var i DM första gången och fick den blå defias chesten. OMG min första blå tänkte jag. Vi vart boostade av en 60a, jag och 3 kompisar. Nästa run av DM Needade jag på chesten... Igen... av någon anledning och dem lol:ade mig ^^

 

- När jag hade mer än 1 day playtime mellan level 30 och 32, vet inte vad jag gjorde men jag far typ fast ute i Stonetalon Mountains.

 

- När jag var på ett lan och levlade från 32 till 36 genom boost, det var grymt skoj, Gnomeregan, SM med mera, fast jag wipade oss i ZF så jag fick inte följa med nästa gång :/

 

- Jag lyckades wipa oss 5 gånger i Zul Farrak när jag spelade den första gången mer party och jag är Rogue.

1. Jag klickade på alla gravarna för att se om jag fick något.

2. Jag slog på en scarab i rummet som var fyllt med dem.

3. Jag startade eventet på trappan för tidigt, jag var ivrig.

4. Efter att ha klarat trappan nästa gång så pratade jag med Bly där nere innan alla var redo.

5. Jag slog även på gongen för att summona Gahzrilla innan någon var redo. ^^

 

Minnen sen bättre dagar, i TBC:

 

- Jag dingade 70 i Blade Edge's Mountains ^^

- Första Karazhan, jag fick en epic då, nice!

- Har alltid varit fattig men jag vann ett epic recept som jag lovade använda. Jag sålde den istället och fick 1000g för den, köpte då vanlig flying.

- Minns när vi progressade i SSC/TK, underbar tid.

 

Har även lite blandade småminnen, men tiden när jag var ny var helt klart bäst ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade dingat 70 precis och skulle gå nån hc med 2 andra i guilden. Tanken säger åt mig precis vad jag ska dotta etc. Blev sur. Slacka på dps så han dog. Skrev "fu asshole" sen drog jag. De 2 i guilden som var med gillade inte heller tanken. Och skrev typ "LOLOLOL nice disfear! xD" i guildchatten lol.

 

Sen kommer jag ihåg när jag blev gankad av en 70 warr när jag var runt lv 62 i Zangarmash. Han döda mig, sen flög han iväg.. sen efter 5 min kommer han tillbaka och tar mig. Han gjorde väl så 10+ gånger :/ och varje gång han döda mig skrev han; /spit :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Att downa KT borde inte vara ett minne, naxx är lättare än att boosta DM på en level 80...

Men mitt minne är att jag tog Rhak'Zor Hammer 2x

När över 50 pers stod runt mig när jag dingade 70 (ett event från största, inte bästa utan största guilden på servern, jag och 4 polare som dingade ungefär samtidigt).

 

Första gången jag som holy paladin dödade en warlock i level 70, jag hade redigt keffgear vid den tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

 

Det där ser härligt ut.

Man behövde omkring 40 man för att downa henne, mmm...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Att downa KT borde inte vara ett minne, naxx är lättare än att boosta DM på en level 80...

Men mitt minne är att jag tog Rhak'Zor Hammer 2x

När över 50 pers stod runt mig när jag dingade 70 (ett event från största, inte bästa utan största guilden på servern, jag och 4 polare som dingade ungefär samtidigt).

 

Första gången jag som holy paladin dödade en warlock i level 70, jag hade redigt keffgear vid den tiden.

 

Keffgear? Kom igen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

 

Att downa KT borde inte vara ett minne, naxx är lättare än att boosta DM på en level 80...

Men mitt minne är att jag tog Rhak'Zor Hammer 2x

När över 50 pers stod runt mig när jag dingade 70 (ett event från största, inte bästa utan största guilden på servern, jag och 4 polare som dingade ungefär samtidigt).

 

Första gången jag som holy paladin dödade en warlock i level 70, jag hade redigt keffgear vid den tiden.

 

Keffgear? Kom igen

 

Asså, om du inte räknar Shard of virtous, 3 delar gladiator och legs från botanica normal så får det stå för dig ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...