Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


 Dela

Rekommendera inlägg

När jag samt 2 polare var på våra nyblivna lvl 30s i duskwood (hordes). Och döda lite 25-28 allies så glitcha vi upp på ett litet hus, där inne står blind marry(tror jag npc'n hette). Så glitchade mina polare upp på taket klarade inte jag av att komma upp av någon anledning. Så finns det ett ja vad ska man kalla det stup lyckades jag hoppa upp så jag stod en bit upp på stup-väggen så var det en ??pally där nere och försökte döda oss run lvl54-60 så fick hon inte tag på någon av oss medans vi dödade henne utan problem några gånger. riktigt roligt med småflin på vent och trashtalk xD

 

Eller när jag och en polare var på testserver och glitcha upp på goldshire taket och bara sköt ner seed of corruption. och min polare stod o lura lite på sidan som rogue och vänta på att någon skulle lyckas komma upp. Så gjorde vi så några timmar 1½-2timmar helt plötsligt kom ett raid med andra hordes förbi och hoppa upp så var vi c.a 30 hordes och 20-30alliance där nere. Så var det en rolig fight mellan casters. Och melees som kämpa för att hoppa upp medans vi gjorde allt för att hålla dom nere (lite som herre på täppan). det var riktigt kul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

första gången jag fösökte skinna ett djur utan en kniv och det gick ju inte det stod att jag behövde en skinning kniv jag gick till alla affärer och letade och jag hittade ingen. Så då frågade jag bara någon

 

where the fuck do i buy a skinning knife

här var svaren jag fick

 

lol noob

 

ha ha ha noob

 

u serious?

 

sight....

 

har fortfarande ingen j*vla kniv så min skinning skill blev det inget av.

 

ps jag har bara spelat i en vecka. :P

 

när jag såg min kusin spela och en kille sa att han hade hittat en bug. Han sa att han inte kunnde binda en shortcut på alt och f4a. hahahahaha är allt jag har att säga till honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första gången jag fösökte skinna ett djur utan en kniv och det gick ju inte det stod att jag behövde en skinning kniv jag gick till alla affärer och letade och jag hittade ingen. Så då frågade jag bara någon

 

where the fuck do i buy a skinning knife

här var svaren jag fick

 

lol noob

 

ha ha ha noob

 

u serious?

 

sight....

 

har fortfarande ingen j*vla kniv så min skinning skill blev det inget av.

 

ps jag har bara spelat i en vecka. :P

 

när jag såg min kusin spela och en kille sa att han hade hittat en bug. Han sa att han inte kunnde binda en shortcut på alt och f4a. hahahahaha är allt jag har att säga till honom.

Gå till Skinning Tränaren och kolla där om du hittar en skinning knife... Prova också kolla i General Goods och Vendor.

 

OT:Mitt bästa minne var när jag blev lvl 15. Vet inte varför men det var det bara!

 

 

/7Denis ( DET SKA VARA /7 )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett till minne var när jag försökte leta efter en group i /4 Looking for group, då trodde jag att man skulle gå in där och göra en egen "channel". Frågade även mitt första guild hur man kunde gå in i LookingForMore men de sa bara "Ehmm... Noob?" eller "Hahaha lol". Till slut hittade jag en som kunde förklara men fattade ändå redigt inte. Det var ju på min första char som blev till en 28 Rogue, sen deleta jag han xD

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Hur kan han ha 15-30 gubbar med sig?

 

Jag han inte räkna dom

dom såg väldigt många ut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nog när jag inte visste någonting om wow, förökte klara wc i lvl 22 med en dansk kompis (som också var hunter) vi klarde några bossar men det var ju omöjligt och vi visste inte hur man skulle klara det ;: trodde att det var en omöjlig sak som man bara kunde göra om man var hög lvl, vi visste inte att healers och tanks fanns...

Redigerat av Gamer95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...