Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skullcrushers Finests

Som det är på typ alla pvp servers

Generalisering är dåligt.

 

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en

 

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar. Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skullcrushers Finests

Som det är på typ alla pvp servers

Generalisering är dåligt.

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en

 

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar.

 

Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skullcrushers Finests

Som det är på typ alla pvp servers

Generalisering är dåligt.

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar.

 

Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en

 

Jo men finns säkert folk som är så på din server också, om du säger att det inte är det så menar du ju att det är bara så på pvp servrar? :o Det var så jag förstod det med "Som det är på typ alla pvp servers" sen "Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? ..."
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skullcrushers Finests

Som det är på typ alla pvp servers

Generalisering är dåligt.

Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? Seriöst, du får 1000g om du hittar en

Gissar att det alltid kommer finnas folk som pratar så, men inte bara på pvp servrar :P förstod inte varför du menar bara pvp servrar.

Har jag aldrig sagt? Jag säger bara att det är så på pvp servrar; varför jag inte är på en

 

Jo men finns säkert folk som är så på din server också, om du säger att det inte är det så menar du ju att det är bara så på pvp servrar? :o Det var så jag förstod det med "Som det är på typ alla pvp servers" sen "Nämn en pvp server där man inte pratar sådär? ..."

 

Självfallet, men jag är hundra på att antal % är högre på en pvp server
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...