Varför?
World Of Warcraft Gruppen Raderad?
Musik Gruppen är också raderad.
Är den? Jag såg en precis som var med World of Warcraft gruppen :o
Kolla på gruppsidan då.
Säker på att tiden inte gått ut?
för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag.
↗ till inläggetJa tror Raeven var gruppens ägare...för sådana här grejer ska ni PM:a gruppägaren (eller föredetta gruppägaren)... jävligt onödig tråd tycker jag.
↗ till inläggetSäker på att tiden inte gått ut?
Nej, den var betald för 2 veckorsedan! I 1 månad.
Ja, jag är gruppens ägare ..
Gissar på att den gick ut i datum, men om Musikforumet också försvann så kan det ligga nån förklaring bakom det, eller bara en slump
Nej, det var betalning för inte så länge sedan, och jag får alltid en varning några dagar innan gruppen går ut, men inget sånt meddelande.
Skumt, gruppforum som försvinner brukar få sina inlägg skickade till modforumet, men har inte hittat ett ända där, har inte heller hittat spår av inläggen jag själv skrev i det forumet.
Skicka ett PM till admin, tror att han kan ha raderat allt, men inte säker varför.
Inget skumt då båda grupperna har gått ut eftersom de inte förlängts.
Såg meddelandet från FuskaBot nu, men det stod aldrig att jag hade fått ett nytt meddelande.
R.I.P WoW Gruppen
↗ till inläggetInget skumt då båda grupperna har gått ut eftersom de inte förlängts.
Aha, då så, dem sa att den hade tid kvar så ;)
Synd :/ Gillade den gruppen, vi får använda vanliga WoW forumet mer då ;)
Jag tyckte att det var mer "friare" i WoW gruppen, man kunde skriva ganska "onödiga" frågor utan att kunna få en varning.
Finns det grupper? 0.o
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/grupper/Finns det grupper? 0.o