ockero Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 jag har ett ***** problem min papperskorg är borta snälla hjälp mig nån tack :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Borde underlätta om du skrev vilket OS du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 använder windows vista home premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 http://vistatips.se/aterstalla-papperskorgen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Sök > Papperskorgen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 planin tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Start > Kontrollpanelen > Under aktiviteter välj "Klassisk vy" > Anpassning > Under Aktiviteter finns "Byt ikoner på skrivbordet" Det är väldigt vanligt att folk raderar sin papperskorg, har också gjort det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.