Gäst 40200 Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Hej! när jag skulle starta Gh3 (ps2) så kopplade jag in den där lilla singnalgreen och startade gitarren men när jag skulle skippa reklam sakerna så funkade det inte nån som vet vrf?
Gäst Darkshiver Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Satte du på den med knappen därunder? Är batterierna nya? Är din Guitar-hero hals lös? så att den glappar?
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Satte du på den med knappen därunder? Är batterierna nya? Är din Guitar-hero hals lös? så att den glappar?Gittaren är alldigt på. batterierna var nya. Min Gh hals är inte lös. Den glappar inte heller
Gäst Darkshiver Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Okey, då är det inte något sånt lagg, är du för långt ifrån kanske? Eller, har du kollat det med ghitarrhalsen? För den kan gå att typ dra upp o ner (Småperverst, men wtf) om den är lös ;o
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Okey, då är det inte något sånt lagg, är du för långt ifrån kanske? Eller, har du kollat det med ghitarrhalsen? För den kan gå att typ dra upp o ner (Småperverst, men wtf) om den är lös ;o Står typ 1 halv meter ifrån tv:en, kollade om den satt löst men dan satt hårt som f*n
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig ;p Men en sak kan jag säga, 1 meter ifrån TV:n är inte nyttigt ;)
Gäst 40200 Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig ;p Men en sak kan jag säga, 1 meter ifrån TV:n är inte nyttigt ;) ok, kanske ska ställa mig lite längre ifrån
Fruktnystan Skrivet 7 April 2009 Rapport Skrivet 7 April 2009 Ta ur halsen och kolla längst ner på den. Det finns som en massa runda små plattor där. Är det små prickar på dem kan du testa att gnugga med fingret över dem. Works for me när skiten glappar.
Rekommendera inlägg