Inget moln, 26 grader. :D
Den Stora Sommar-tråden!
Tråkigt -.- ska åka tbx till sverige igen på lördag hoppas det blir bra väder
Vad händer denna lördagen gott folk? :)
Ska väl slappa och imorrn ska jag till stockholm :) sen på tisdag ska jag på finlandskryssning^^)
Har loppis idag hemma hos mig.
Ganska varm ute. :D
Nu ska jag inte göra något särskilt. Men imorgon ska jag hälsa på mamma och pappa........... och bada och surfa! Först ska vi ut med båten till en bra plats. Och sedan ska väl pappa vindsurfa och jag sak bada! :)
Sol som f*n här i småland, varmt också. Inte ett moln så långt ögat kan nå ;)
↗ till inläggetNice:D vi har varmt också men vi har molnSol som f*n här i småland, varmt också. Inte ett moln så långt ögat kan nå ;)
↗ till inläggetInte en droppe regn, på flera dar. (:Sol som f*n här i småland, varmt också. Inte ett moln så långt ögat kan nå ;)
↗ till inläggetSkönt! London är en fett skön stad, akta dig för fish n chips dockkkk!Imorgon ska jag åka till min kusin som bor i London. Är borta i 7-10 dagar om inte mer. :)
Drar till min lilla stuga i Stockholm skärgård imorgon
↗ till inläggetNice:) ska på en dagsutflykt till birka på måndag↗ till inläggetSkönt! London är en fett skön stad, akta dig för fish n chips dockkkk!Imorgon ska jag åka till min kusin som bor i London. Är borta i 7-10 dagar om inte mer. :)
Drar till min lilla stuga i Stockholm skärgård imorgon
Vilket stekväder denna veckan bjudit på!
fiska,bada,sola och så ska jag åka utomlands
Regn och åska :(
↗ till inläggetspöregn och åska :( I 30 minuter. Sen blev det sol resten av dagen.
↗ till inläggetMig var det i 1 timme :o↗ till inläggetspöregn och åska :( I 30 minuter. Sen blev det sol resten av dagen.
Tänkte åka till stranden idag men vädret var inte lika bra som de senaste dagarna.
Byggt altan idag :D
Ska troligen åka & simma imorrn B)
Klar med altanen nu :D