msa Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 (redigerat) hej jag skulle gärna vilja veta några bra program till webcam som tex manycam och snap. Redigerat 6 April 2009 av msa Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Har du Logitech så kan du nog köra deras program? Men hm... jag har ett program som jag inte kommer på som är ganska roligt att ha till webcamen :s Kommer inte på det än så länge Det var något med "you" i Citera
Ranjo Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Har du Logitech så kan du nog köra deras program? Men hm... jag har ett program som jag inte kommer på som är ganska roligt att ha till webcamen :s Kommer inte på det än så länge Det var något med "you" i Cyberlink YouCam. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Har du Logitech så kan du nog köra deras program? Men hm... jag har ett program som jag inte kommer på som är ganska roligt att ha till webcamen :s Kommer inte på det än så länge Det var något med "you" i Cyberlink YouCam. Precis, så var namnet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.