Hoppa till innehåll

Ny Sida


Rekommendera inlägg

Hej alla där ute.

 

Jag & en till person håller på att starta en ny sida.

Vi ska göra ett comminty.

 

Om du är duktig på html, php, css och är intresserad av att hjälpa oss att starta upp sidan kontakta då mig i pm.

Om du inte vill följa med hela vägen så får du självklart hoppa av när sidan är klargjord. Endast om du är villig att avsluta jobbet(den saken du håller på att göra) så är du välkommen :)

 

Det är polare mellan, så det delas inte ut någon lön!

 

Det skulle va grymt roligt om någon hörde av sig!!

Må gott!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att ordet "seriös" missbrukas friskt här på Fuska... ;:

Nej men seriöst... Att starta en internetcommunity är inget man bara gör hux flux. Det kräver planering, stora kunskaper inom html, css, php, asp (såvida du inte använder dig av färdiga mallar, vilket inte är särskilt seriöst), pengar (toppdomän, annonsering och webbhotell är viktiga delar i en seriös hemsida) och tid. Från vad jag har läst i ditt inlägg uppfyller du inte ett enda av de kriterierna... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att ordet "seriös" missbrukas friskt här på Fuska... ;:

Nej men seriöst... Att starta en internetcommunity är inget man bara gör hux flux. Det kräver planering, stora kunskaper inom html, css, php, asp (såvida du inte använder dig av färdiga mallar, vilket inte är särskilt seriöst), pengar (toppdomän, annonsering och webbhotell är viktiga delar i en seriös hemsida) och tid. Från vad jag har läst i ditt inlägg uppfyller du inte ett enda av de kriterierna... =/

Eller hur. För det första måste man ju komma på vad sidan ska handla om, sen planera ut hela idén vad gäller design, målgrupp, "anställning", ev. vinst och promotion. Ett seriöst projekt kan ju till de första fyra månaderna bara bestå av dig och ett papper med idéer och planeringar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?

 

Ja, du jobbar med en till, men jag kan lika gärna gå in på fjortis.nu och hitta någon random som vill göra ett "seriöst community", antar att du inte ens har kollat om han kan något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...