Hoppa till innehåll

Ny Sida


Rekommendera inlägg

Median och Tolio cleanar noobs från forumet!

Vrf cleanar dom inte dig då? ;|

 

Antagligen för att jag är pro :S?

 

Jag hatar folk som kaxar om att dom är pro, jag gör väl någorlunda bra hemsidor men inte går jag runt och säger att jag är pro eller skit. Mycket bättre att ligga lågt.

 

Sen om man tittar på dina andra trådar där du frågade om något medlemscript, om du hade varit proffesionell så hade du redan kunna göra ett eget.

 

Over and out.

/Median.

 

( ;o )

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?

 

Ja, du jobbar med en till, men jag kan lika gärna gå in på fjortis.nu och hitta någon random som vill göra ett "seriöst community", antar att du inte ens har kollat om han kan något.

 

Vi har kommit en bra bit på vägen...

"han" är minst lika bra som du...

Men visst, tro vad du vill och stå för det...

Redigerat av elin1101
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?

 

Ja, du jobbar med en till, men jag kan lika gärna gå in på fjortis.nu och hitta någon random som vill göra ett "seriöst community", antar att du inte ens har kollat om han kan något.

 

Vi har kommit en bra bit på vägen...

"han" är minst lika bra som du...

Men visst, tro vad du vill och stå för det...

 

Det här låter ju. ;: ""han" är minst lika bra som du..." Seriöst (manin slår till ;:)! Om man inte kan något som helst inom HTML, CSS, PHP eller vad det nu kan tänkas handla om, och ändå kunna påstå att en person som man inte vet något om är sämre än någon annan i detta... (krångligt värre :P) Hur hänger egentligen det ihop? Hur kan man ens säga (skriva) något så arrogant och högfärdigt?

Anledningen till att vi hackat ner på ditt lilla projekt är just framtoningen på det... "Jag & en till person håller på att starta en ny sida. Vi ska göra ett comminty." (inte ens kunna stava rätt till community) Det är all information vi fått om vad det här handlar om. Hur seriöst är det egentligen? Vilken duktig webbdesign-kodare (för det behövs) i sina sinnes fulla bruk skulle nappa på det?

De här senaste små fraserna är ju bara pricken över i hur seriöst det här projektet egentligen är...

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?

 

Ja, du jobbar med en till, men jag kan lika gärna gå in på fjortis.nu och hitta någon random som vill göra ett "seriöst community", antar att du inte ens har kollat om han kan något.

 

Vi har kommit en bra bit på vägen...

"han" är minst lika bra som du...

Men visst, tro vad du vill och stå för det...

 

Men hur mycket kan du igentligen? Skulle inte vilja vara den personen om det bara är han som får koda 90% av koden och göra designen, gratis. Blir som ett enmans-projekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men har du svårt att inse? Ingen vill arbeta med någon som bara kan HTML, eller kanske inte ens nog med HTML!

Då ska dom ha pengar, så om du inte vill punga ut med 1000kr+ så tror jag ingen kommer anmäla sig.

 

Och jag är ej "oseriös", jag säger bara sanningen.

Vem har sagt att jag jobbar på det själv?, vem har sagt att jag inte redan har folk som jobbar på det?

 

Ja, du jobbar med en till, men jag kan lika gärna gå in på fjortis.nu och hitta någon random som vill göra ett "seriöst community", antar att du inte ens har kollat om han kan något.

 

Vi har kommit en bra bit på vägen...

"han" är minst lika bra som du...

Men visst, tro vad du vill och stå för det...

 

Det här låter ju. ;: ""han" är minst lika bra som du..." Seriöst (manin slår till ;:)! Om man inte kan något som helst inom HTML, CSS, PHP eller vad det nu kan tänkas handla om, och ändå kunna påstå att en person som man inte vet något om är sämre än någon annan i detta... (krångligt värre :P) Hur hänger egentligen det ihop? Hur kan man ens säga (skriva) något så arrogant och högfärdigt?

Anledningen till att vi hackat ner på ditt lilla projekt är just framtoningen på det... "Jag & en till person håller på att starta en ny sida. Vi ska göra ett comminty." (inte ens kunna stava rätt till community) Det är all information vi fått om vad det här handlar om. Hur seriöst är det egentligen? Vilken duktig webbdesign-kodare (för det behövs) i sina sinnes fulla bruk skulle nappa på det?

De här senaste små fraserna är ju bara pricken över i hur seriöst det här projektet egentligen är...

 

Haha, fick mig att skratta irl.. Så sant som sagt, det krävs bra mkt mer än någon dag att göra det om du inte förstår det, och att göra det gratis för att det är "kul" lär ingen bry sig om ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...