MrFr3drik Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Hej Jag hade tänkt att göra en guild på maplestory europe. Jag undrar vad det kan kosta. Jag tror att det kostar runt 500k men det kanske är mer ändå. Min kompis sa att det kostade runt 1 miljon men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_get_g..._in_maple_story eller någonting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 okej nu vet jag .tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minun Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 det kostar 1m att göra en guild i EMS, och 5m för ett guild mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 fe fel fel det kostar 7m för göra "tren GUILD" ock 11(K) för att göra en GUILD[normal] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MatteEMS Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 1.5mil kostar de att göra guild & 5m för guild emblem, sedan vid ett tyskt event så halverades priserna under en period så.. men iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.