KuroKaktus Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag tror jag vet. För min brorsa skaffa en dator idag. När han valde lösenord så slant han båda gångerna av en lustig anledning O.o Så då fick vi starta om den helt. Men nu funkar hans bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Hej. Jo jag vill starta om min dator helt som när jag köpte den. Jag har windows vista. Anledningen är att jag har laddat ner massor med skit som jag inte vet vart det lackt sig och då går det söligare. Allt viktigt jag har har jag på en extern hårddisk. Så nu undrar jag. Hur gör jag?Du är inte tvungen att omformatera den. Du kan gå in på Lägg till och Ta bort inställningarna, där ser du allt du har, och med ett enkelt klick kan du ta bort det du inte vill ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Aa. Men det är såna här filer som när jag laddar ner nåt från internet som smygger in och sover och jag vet inte vart. Och dom vill inte vakna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Aa. Men det är såna här filer som när jag laddar ner nåt från internet som smygger in och sover och jag vet inte vart. Och dom vill inte vakna :PIngen aning om vad dem heter heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.