suzie95 Skrivet 7 April 2009 Rapport Skrivet 7 April 2009 (redigerat) Hej, funderar på att köpa en bra bärbar data som har en 12- 13 tum stor skärm. Men jag vet inte riktigt vilken, för jag vill att den är bra, och inte kostar såå mycket... Någon som kanske kan rekommendera någon?? Redigerat 7 April 2009 av suzie95 Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 7 April 2009 Rapport Skrivet 7 April 2009 Hej, funderar på att köpa en bra bärbar data som har en 12- 13 tum stor skärm. Men jag vet inte riktigt vilken, för jag vill att den är bra, och inte kostar såå mycket... Någon som kanske kan rekommendera någon??Det är ganska bra att veta priset på den eller hur för jag vet inte direkt vad "inte så mycket" är för dig. Komplett (prisklassen 5000 - 7500): http://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=11156&...00.A00140.12-13. Men det finns inte direkt så många i den storleken, varför inte gå upp till 15,4? Det är en normal laptop storlek, typ. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.