Tortilla Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Någon som kan säga till mig varför de blir såhär när ja ska gå in på min egna nya map? Redigerat 8 April 2009 av Tortilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 http://www.google.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hmm, har du en wadfil som heter valve hammer edit.wad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 näe inte va ja sett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Det står ju klart och tydligt att den inte kan hitta valve hammer edit.wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag vet det, har letat överallt men hitta den inte ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Då du inte hittar den så finns den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Du får helt enkelt starta hammer med din bana igen, kolla om du har laddat någon .wad-fil, valve hammer edit.wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg