Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar .. Där har du fel, Min kompis är skyldig mig 160 G. :P Och om jag inte skulle ha råd tror jag han kunde ge mig pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar .. Där har du fel, Min kompis är skyldig mig 160 G. :P Och om jag inte skulle ha råd tror jag han kunde ge mig pengar :) Precis, kvittar om pengarna, man får alltid ihop dem med tiden, det tråkiga är att levla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar .. Där har du fel, Min kompis är skyldig mig 160 G. :P Och om jag inte skulle ha råd tror jag han kunde ge mig pengar :) Precis, kvittar om pengarna, man får alltid ihop dem med tiden, det tråkiga är att levla ;) Jepp Vi tänkte köra battlegrounds så att det inte blir så jätte tråkigt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar .. Där har du fel, Min kompis är skyldig mig 160 G. :P Och om jag inte skulle ha råd tror jag han kunde ge mig pengar :) Precis, kvittar om pengarna, man får alltid ihop dem med tiden, det tråkiga är att levla ;) Jepp Vi tänkte köra battlegrounds så att det inte blir så jätte tråkigt. :) Okej, men du har bara 90 dagar på dig, bara och bara men levla som s*tan under dem dagarna, för det lär du behöva som beginner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg