Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, som rubriken säger, vad har hänt/vad händer i World of Warcraft för dig idag? Du kanske har påbörjat en ny karaktär eller fått en ny PvP-del? Skriv vad som helst! Gör små korta sammanfattningar eller skriv mycket om du vill.

 

Själv så har jag plockat Lichblooms i Storm Peaks för att sedan sälja dem på AH. Ska dra Zul'Gurub med en kompis snart, vi dödar mountbossarna efter varje lockout.

 

Edit: Cred till The Moose som fick mig att starta tråden: http://www.fuska.se/forum/Beskriv_Er_Dag_-t113130.html

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Loggade in på min rogue som är i The Crossroads, och som vanligt ser man en ally som står och dödar wind rider mastern så jag loggade in på min paladin och ägde han... annars har det inte hänt så mycket idag :P

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjänade 350g på skit på AH, grindat Kurenai från honored till revered med spriest, fick 345 netherweave cloth och 180 beads, samt 71-72. Loggade till 80n och fick Tickbird Hatchling från Oracle Ägget. Loggade till Paladin (77), dödade lite hordes vid nexus och sen dog internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

 

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

post-62270-1239684750_thumb.jpg

Redigerat av Sportlov
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...