Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

 

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA, Shit vad retsamt. :P

 

 

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

 

Läste en kille som skrev exakt samma på MMo ca 2 veckor sen, hmmmmmmmmmmmm.

 

Vilken sida tänker du på då?

 

mmo-champion förslagsvis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

 

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA, Shit vad retsamt. :P

 

 

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

 

Läste en kille som skrev exakt samma på MMo ca 2 veckor sen, hmmmmmmmmmmmm.

 

Vilken sida tänker du på då?

 

mmo-champion förslagsvis

 

Jag är inte medlem där men jag brukar kolla in sidan ibland eftersom det kommer nyheter om WoW hela tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

 

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA, Shit vad retsamt. :P

 

 

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

 

Läste en kille som skrev exakt samma på MMo ca 2 veckor sen, hmmmmmmmmmmmm.

 

Vilken sida tänker du på då?

mmo-champion förslagsvis

 

Jag är inte medlem där men jag brukar kolla in sidan ibland eftersom det kommer nyheter om WoW hela tiden.

 

Jag sa bara vilken sida oO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey, var i storm peaks runt halv sju imorse. Har camp/ herbat där sen igår. Idag fick jag syn på Time-lost Proto Drake! Okey så jag börja flyga emot den, men en gnome-mage står och pumpar den.

 

Jag dödade gnomen och sen draken HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA, Shit vad retsamt. :P

 

 

Själv har jag gjort Cooking och Fishing dailys och puggat 25man OS med 1 drake uppe. :>

 

Läste en kille som skrev exakt samma på MMo ca 2 veckor sen, hmmmmmmmmmmmm.

 

Vilken sida tänker du på då?

 

Det var riktat åt sportlov, men mmo-champion

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingenting speciellt. Har lanat igår med min polare, tyvärr var det server maintenance. :(

Kompisen raidade gruul för achievment.

 

Skaffade mig http://www.wowhead.com/?item=42642

Hehe, lyckat lan alltså.

 

Själv satt jag och blev förbannad på min skärm eftersom den inte fungerade, när jag fick den att börja fungera igen så kom jag på att jag inte har något gamecard. Ska köpa ett nytt imorgon tror jag. Har annars bara suttit och letat fram två ingame levelings guider, hoppas bara att dem fungerar och är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick 1550, mötte 5 full furious lag i rad, alla på ~1.8k rating, fick 1550 igen, stannade där och grindat honor, 45k honor på en kväll, furious neck, då äre bara 62k honor kvar till belt, sen 62k till för boots! Spännande! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kört rätt mycket WSG-AB på min 69rogue(non-twink) rätt skoj att dra ner targets under Cheapshot - KS :P fick lite roliga /w från 2st som blev lite frustrerade på mig... alltid lika roligt när man gjort alliance upprörda :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stannat på 1910 nu, finns så många anti-rogue/mage teams. Vi ska nog kunna ta 2k dock, bara att vi ALLTID får dalaran skitarena. Ska satsa på ett RMP nu eftersom att 2v2 blir skit nästa säsong.

Varför blire skit nästa säsong? Vad ändras från nu? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...