Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men asså... Idag har jag spenderat säkert 1 timme för att få upp min polearm skill + kört nexus hc en gång för skojs skull men den har tydligen stannat på 399/400. Bugg eller? Kanske det tar en jävla tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså... Idag har jag spenderat säkert 1 timme för att få upp min polearm skill + kört nexus hc en gång för skojs skull men den har tydligen stannat på 399/400. Bugg eller? Kanske det tar en jävla tid?

Har för mig att 399/400 tar en tid.

 

Förövrigt dingade jag 78 nyss med min pala. Ska dra 79 inatt och tillslut level 80 natten efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså... Idag har jag spenderat säkert 1 timme för att få upp min polearm skill + kört nexus hc en gång för skojs skull men den har tydligen stannat på 399/400. Bugg eller? Kanske det tar en jävla tid?

399-400 tar ungefär lika lång tid som 350-399
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag har jag format mitt eget raiding guild. Tog ungefär 2 timmar att få ihop 9 som skrev under. Men nu är det skapat iaf. Hoppas på att medlemmarna har invitat mer välgearade 80's tills imorgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Farmat deadly bracers och neck på magen, får titan-forge boots imorn. Har inte kört arena på magen ännu, min roguekompis är på semester och han kräver att jag ska farma welfaregear innan vi kör ;<

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...