Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kallas business...

 

Med mindre kopior kan dom höja priset.

Men det roliga är att de inte nämner exakt antal utan bara procent.. vilket betyder att de egentligen inte är ett bestämt antal.

Och när man säljer något som egentligen bara existerar som koder i datorer, alltså inte finns på riktigt, så finns det inte ett bestämt antal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara dem inte börjar sälja saker som förbättrar din gubbe som vapen eller enchants. Pets och mount är okej tycker jag.

Gör dom det kommer jag personligen filma in medan jag tar bort alla mina wowgubbar, cancel accet sen pulveriserar mina wow-cd's.

 

Vill man ha sånt ska man lira wow-private.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara dem inte börjar sälja saker som förbättrar din gubbe som vapen eller enchants. Pets och mount är okej tycker jag.

Gör dom det kommer jag personligen filma in medan jag tar bort alla mina wowgubbar, cancel accet sen pulveriserar mina wow-cd's.

 

Vill man ha sånt ska man lira wow-private.

 

Tänkte typ precis samma sak...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer de inte göra, det hade varit döden för World of Warcraft och Blizzard as we know it.

 

Blizzard är ett bra företag, de tjänar pengar och dem gör det fair and square. Att låta folk köpa sig till lite häftigare RP-items är inget brott imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funkar inte i MMORPG. En cool häst från ett uppdrag resulterar i att i princip alla människor har den coola hästen. Det enda som har fungerat hyffsat bra är AQ-openinget. Då fick den som slutförde questet ett 'scarabmount'. Det sura med det är att man aldrig ser personerna med det coola mountet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...